Gå til innhold

Hipthrust


Andre Rio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer det når du gjør andre ting også? Jeg får knekkelyd i knærne når jeg bøyer med til å sitte på huk. Hatt det i flere år, og det går fint. Så med mindre du får smerter eller at det er ubehagelig så bør du ikke tenke over det. Dette er forutsatt at du får i det all mikronæringen som er anbefalt, du ikke har noe foreliggende ledd/beinproblemer og at du gjør øvelsene riktig.

P.S. Skjønner ikke at du ikke hører på din egen musikk når du er på trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer bare når jeg gjør hipthrust. Er ikke helt en knekkelyd, er mer at jeg kjenner noe beveger seg på utsiden av hvert kne. Hehe, hører på min egenmusikk, men er noen øvelser jeg må legge fra med headsetter fordi det er litt i veien ;)

Takk for svar :)

Hm. Veldig rart :S Forhåpentligvis for noen andre sett på denne tråden, men hvis headsettet kommer i veien på hiptrust, så må du gjøre en VELDIG spesiell versjon av hiptrust :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm. Veldig rart :S Forhåpentligvis for noen andre sett på denne tråden, men hvis headsettet kommer i veien på hiptrust, så må du gjøre en VELDIG spesiell versjon av hiptrust :p

Mobilen i lomma og ledningen under skjorta går alltid til helvette under hipthrust for meg iallefall, drar headsettet halvveis av på første rep og ligger med det på skakka i trynet resten av settet :-P

Naturally i finished my set!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...