Gå til innhold

S.O.S!


CaraMella

Anbefalte innlegg

Herre jesus, jeg aaaneer ikke hva jeg skal gjøre...

Har trent etter x press programmet ( som ble lagt ut her) siden slutten av juli/ starten av august.

Og det har forsåvidt gått greit. Økt det jeg kan øke, og nå sitter jeg fast i de fleste øvelsene.

Pluss at jeg har fått tilbakemeldinger, på at skuldrene skulle ha vært mer trent..

Nå har jeg prøvd å komme frem til noe lurt i snart 2 timer,:eek: og kjenner meg frustrert..

Kan noen være så snille, å hjelpe meg på veien?:blush:evig takknemelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mange her inne som kan mer om dette enn meg, men ofte når man stagnerer på vektene så kan det bl.a. skyldes:

1. Du spiser ikke nok, eller du spiser feil i forhold til målet ditt.

2. Du trener med en uriktig teknikk.

3. Du trener for mye så du ikke rekker å restituere deg mellom hver treningsøkt.

For å vite hvilket eller hvilke punkt som er din flaskehals kan du jo starte med å fortelle litt om deg selv (vekt, høyde og målsettinger), fortelle hvor ofte du trener, samt prøve å skrive opp hva og ca hvor mye du spiser i løpet av i dag.

Selve coachingen overlater jeg til noen andre som veit bedre hva de snakker om... men det er altså ikke mye de kan hjelpe deg med før de veit litt om det jeg ba deg skrive om over :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... Er 174cm og ca 58 kg . Målet er som får de fleste her, få deff og bygge litt muskler. Vankelig når man skal kombinere disse to, så jeg har heller første mål å kvitte meg med rest fettet. Dette tar tiiid, og da sikter jeg til magen. Er slank men har ett godt lagt utapå;)

Spiser etter PF først måltid rundt 14-1430 og siste rundt 2200. Første måltid 1 boks cc + 2 epler ( klarer ikke å slutte med disse:()

så er det trening, etter treningen tar jeg en shake og ca 60 gr druer. Siste måltid er 250gr karbonadedeig + 200 gr grønnsaker m noen skjeer mager kesam. Til dessert tar jeg 1 boks cc m en liten skje sukkerfritt syltetøy.

Så er det trening, som sagt har jeg fulgt x press, dette er 3 dager i uken. I tillegg har jeg 1 dag hvor jeg fokuserer mer på isolasjons øvelser for triceps, biceps og mage. Så har jeg 2 dager med kardio, ene dagen intervaller og jogg i en time, andre dagen mer moderat kardio ca 40 - 45 min.

Snakket med en trenings instruktør, som også har stilt i forskjellige body fitness. Og hun mener jeg burde bytte program og øvelser ofte slik at kroppen ikke blir "vandt" til treningen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ville bygget muskler før jeg slanket meg..

Har du ikke muskler kan du jo slanke deg til krampa tar deg uten at du blir stram eller fit.

Ifølge vekt og høyde skal du jo være veldig slank, så spis mer og tren hardere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...