Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke en måltidserstatter nei, og det er ikke anbefalt å erstatte et måltid med væske. Det er i grunnen for å tilføye proteiner hvis du ikke får i deg nok gjennom fast føde. Spiser du proteinrikt fra før, ser jeg ingen grunn til å kjøpe.

Annonse

Hvis du ikke har mulighet eller rett og slett ikke orker å spise noe etter trening, så kan det være greit. Jeg pleier å ha det i tillegg til litt mat, så jeg får brukt opp kcal-ene mine for dagen og får ekstra proteiner. Jeg er ikke så veldig sulten på kvelden, så det er grunnen for min del.

Har du smakt litagomelken, hvor det er en type med sjokolade og en med jordbær? Hvem av de to liker du best? De smaker ikke så alt for annerledes fra de, dersom du blander med melk. For 299kr skader det jo heller ikke å kjøpe to.

Har du smakt litagomelken, hvor det er en type med sjokolade og en med jordbær? Hvem av de to liker du best? De smaker ikke så alt for annerledes fra de, dersom du blander med melk. For 299kr skader det jo heller ikke å kjøpe to.

Jeg syns det smaker veldig annerledes. Sjokoladeproteinet smaker dårlig sjokolade + en ekkel smak som mange proteinpulver har.

Hadde det smakt ganske likt som litagomelk hadde ikke jeg hatt problemer med å få meg for lite proteiner for å si det sånn :p

Annonse

Jeg syns det smaker veldig annerledes. Sjokoladeproteinet smaker dårlig sjokolade + en ekkel smak som mange proteinpulver har.

Hadde det smakt ganske likt som litagomelk hadde ikke jeg hatt problemer med å få meg for lite proteiner for å si det sånn :p

Kommer sikkert helt an på hvilket pulver du har! Jeg synes de jeg har smakt ikke er så ulike :) Har smakt både dårlige og gode typer av begge smaker.

Enig mye av detsom skrives over, men spørsmålet gjelder Proteinfabrikken...!?

Et godt poeng :D

Nå er vel cluet at proteinfabrikken vanligvis ikke er det optimale valget slik jeg ser det. På Coopen borti veien her selges det 3 kg Whey Tech, proteinkonsentrat, for 700 kr. 70% protein blir bare 2,1 kg pr. bøtte (rent protein). Skulle tro vi var på nittitallet prismessig:D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...