Gå til innhold

Anbefalte innlegg

noen som kan eller har peil på hvor får høyre biceps er større en venstre sliter med og få de likke no fårslag til hva jeg kan gjør får og få retta på det holdet på med kroppsvekts trening har prøvd det meste legge mer vekt på venstre en høyre men uten hell noen gode tips triks ?

Fortsetter under...

noen som kan eller har peil på hvor får høyre biceps er større en venstre sliter med og få de likke no fårslag til hva jeg kan gjør får og få retta på det holdet på med kroppsvekts trening har prøvd det meste legge mer vekt på venstre en høyre men uten hell noen gode tips triks ?

Er det en veldig stor forskjell vi snakker om?(i cm) Jeg har selv 1,5 i forskjell og har begynte å kjøre noen ekstra sett på venstre armen min til det sånn ca jevner seg ut. Så jeg vil nok anbefale deg å gå over til noe vekt trening da det vil være litt vanskelige å finne kroppsvektsøvelser der du kan sette litt ekstra fokus på venstre armen din :)

Regner med at du er høyrehendt, så det er bortimot normalt at den dominerende hånden er litt større og sterkere.

Fokus på kontakt med bicepsen når du løfter kan hjelpe, mange som har en arm som allerede er sterkere enn den andre trener tungt og da klarer de kun å ha god kontakt med den sterkeste armen.

Eneste kroppsvekttrening jeg kan se for meg hjelpe er pullups hvor du lener deg mot den ene armen om gangen i det du trekker deg opp.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...