Gå til innhold

TUBAMOBILEN.


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Farge: rød

Eu-kontroll: Vi er ikkje i EU.

Omregistreringsavgift: 1500 peng.

Andre avgifter: Det er det ikkje, men eg kan alltids ordne noko.

Plass til lange bein? Eg har hatt 3 ganske lange proteser baki, i fremsetene er det grei plass til bein.

Bilde: Skal få dama til å ordne det, ho tar allikevel bilder av alt annet i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Hvor mye skal du ha for den?

Og det viktigste av alt - hvilken farge på lakk og interiør?!?!?!

Som sagt, det var x-dama som valgte bilen. Så den er mørk lilla(eg kødder ikkje), inetriøret er eg faktisk usikker påsiden eg alltid har blitt blenda av fargen på bilen. Det er setetrekk på alle seta og eg har ikkje giddet å sjå under, men eg kan melde om at den er fantastisk god å sove i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, det var x-dama som valgte bilen. Så den er mørk lilla(eg kødder ikkje), inetriøret er eg faktisk usikker påsiden eg alltid har blitt blenda av fargen på bilen. Det er setetrekk på alle seta og eg har ikkje giddet å sjå under, men eg kan melde om at den er fantastisk god å sove i.

Mørklilla er awesome. Men hvor mange kronestykker må jeg ut med for den?

Edit: 100 000?! I'm out

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Passer godt med lilla glitterbil om man skal ha unicorns også, så jeg støtter deg, Andrea. GJØR DET GJØR DET GJENNOMFØR DET.

Det er så gjennomført! Skal få tatt en titt på den neste helg. Good times :D

Blir digg å få seg ny bil etter at jeg tok livet av min forrige ved å kjøre den uten oljet motor. Hvem skulle trodd at det å fylle olje var SÅ prekært liksom!?

[ATTACH]119767[/ATTACH]

RIP Suzuki Baleno </3

post-16287-14440956781134_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...