Gå til innhold

Deloaduke!


Benedicte

Anbefalte innlegg

Hadde plutselig veldig mange spørsmål i dag men... Jeg er nå nesten ferdig med et styrkeprogram hovedsaklig med myoreps som har gått over 7 uker. Jeg tenkte å ta en deloaduke før jeg begynner på nytt program. Hva vil være mest hensiktsmessig å bruke den uka til? Ingen styrke, kun kondisjon? Lett styrke, mange reps med lette vekter? Vanlig styrketrening bare annerledes enn det jeg har kjørt til nå? Jeg har aldri tatt deloaduker før, men jeg tror nok kanskje kroppen har godt av det nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør det du føler for, aktiv hvile er en god betegnelse på dealoding. Om du vil ha system på treningen så kjører du vanlig styrke men reduserer belastningen til 60-70% av normal belastning. Om du bare vil prøve nye øvelser så gjør det, om du vil spille ball og hoppe strikk så gjør det, om du vil være sofaslask så gjør det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...