Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, har da søkt endel rundt om, lest litt men fremdeles så lager jeg denne tråden :p

Er på jobb i kina, og dagen min kostholdsmessig blir slik :

Frokost 0700:

2 speilegg

2 omeletter (ca 6 egg?)

1brødskive type lys

2 strimler bacon

Lunsj 1200:

1 sandwich type lys med egg bacon å skinke (er vanskelig for tiden å få til noe annet) spise maten som de andre spiser her er ikke i nærheten av aktuelt !

Middag:

500-600g biff og en halv porsjon spaghetti

Trener før middagen, får i meg kreatin, multivitaminer, og omega 3 som ekstra tilskudd.

Vann går det en heel del av..

Treningsøktene mine varer i overkant av 1 time og pulsklokka fornemmer rundt 500kcal på den tiden.. Men hva er det jeg kan forvente på slikt? mellom 1700-2000 kcal tipper jeg, noen andre meninger om akkurat det? Aktivitetsnivået er svært lavt, utenom treningsøkta

Regner med at jeg sliter endel på muskler, men håpet mitt er å ta litt av dette fettet mitt denne gangen og, minket 4kg ifjor når jeg var her, men da hadde jeg ikke startet med skikkelig styrketrening, da var det bare fjas......

Kom med kritikk eller synspunkt på dette her folkens.... :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/11174-kina-diett-what-to-expect/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skal jobbe i Kina i 4 uker også spiser du ikke ute på restauranter? ok

Nå må ikke du misforstå her... Lunsjen er slik den blir, fordi skal en på resturant så er det 1 times kjøring hver vei... Men har akk vert på matbutikk i sentrum å kjøpt noe hamburgerliknende som vi kan tilberede på kontoret.

Ellers så er det 12 timers dager på jobb, så er ikke tilbake på hotellet før 19:00 og da rekker man bare ikke 2 og 3 resturantbesøk etter treningen....... Dermed dobbel porsjon biff.

Hvor og hva jobber du med i Kina?

Jobber der selv og kjøper som oftest dobbel porsjon med svin/kylling og ris til lunsj, og dobbel biff eller laks til kvelds.

Flere av disse japanske resturantene med en kokk som steker rett foran nesa på deg er også til å anbefale, 10-12 retter med kun kjøtt:hungry:

I Ningbo på Zheijang verftet, kjører igang navigasjonsutstyret autopilot osv... Lunsjen her må en komponere selv, akkurat denne veka består den av karbonade og pølser...

Har gått mye i mexicansk, med biffkjøtt, biff på O'reileys osv :) så kjøtt JA !

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...