Eileen Skrevet 5. desember 2011 Skrevet 5. desember 2011 Svart kaffe nå ? Får du sove da ? drikker jeg kaffe på kveldstid så kan jeg bare glemme å sove hehe Siter
Jane Skrevet 5. desember 2011 Skrevet 5. desember 2011 nå ? Får du sove da ? drikker jeg kaffe på kveldstid så kan jeg bare glemme å sove hehe Kan drikke kaffe 5 minutter før jeg legger meg jeg.. Hehe... Sover som en stein uansett Jeg er godt vant til kaffe, veit ikke om det har noe med saken å gjøre. Eileen og Salamander 2 Siter
Lily Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 Kan drikke kaffe 5 minutter før jeg legger meg jeg.. Hehe... Sover som en stein uansett Jeg er godt vant til kaffe, veit ikke om det har noe med saken å gjøre. Tror at noen mennesker ikke påvirkes av koffein på den måten. Jeg kan også drikke koffein sent på kvelden, men likvel få sove. Samme gjelder mamma, så kanskje det er arvelig Andre kan ikke drikke en kopp kaffe før de har fått "kaffeskjelven" Siter
Kristian Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 God morgen! Varm husholdningssaft sukkerfritt! (er syk derfor) Siter
Jane Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 Tror at noen mennesker ikke påvirkes av koffein på den måten. Jeg kan også drikke koffein sent på kvelden, men likvel få sove. Samme gjelder mamma, så kanskje det er arvelig Andre kan ikke drikke en kopp kaffe før de har fått "kaffeskjelven" Sikkert arvelig. Mine mamma er også sånn : Kaffeskjelven har jeg aldri hatt :rofl: Siter
Jane Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 Sjokomelk og vann, ja i hvert sitt glass Siter
ubertass Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 Sikkert arvelig. Mine mamma er også sånn : Kaffeskjelven har jeg aldri hatt :rofl: I used to be like that, but I got older. :| Cheesecake 1 Siter
Jane Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 I used to be like that, but I got older. :| Jeg tror ikke jeg er yngre enn deg.. Hmm.... Siter
ubertass Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 Jeg tror ikke jeg er yngre enn deg.. Hmm.... OH SNAP ! YER NOT ! Cheesecake 1 Siter
Jane Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 OH SNAP ! YER NOT ! :rofl: Kan skylde på at jeg er jente Siter
Jane Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 Det gjør eg daglig. Skylder på at du er jente haha Siter
Cheesecake Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 2 Kaffe på styrten dagen derpå...aaaaahh Livet <3 Siter
Jane Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 2 Kaffe på styrten dagen derpå...aaaaahh Livet <3 KAFFE <3 Cheesecake 1 Siter
elvi Skrevet 7. desember 2011 Skrevet 7. desember 2011 Dagens 5 kopp med te. Går ned minst 4 kopper hver dag Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.