Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk plutselig uhorvelig lyst på spaghetti, men det er så kjedelig å spise uten tilbehør! Og siden det er søndag så er det begrenset for hva det tilbehøret kan være :meh: Derfor så lurer jeg på om det er noen her som har noen gode tips til hvordan jeg kan få dette til å smake litt bedre! Bare sleng ut det første og beste du kommer på, har jeg det ikke i hus så får jeg nesten bare klare meg med ketchupen :(

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10560-noen-gode-pasta-oppskrifter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stek kyllingfilet og tilsett hakkede tomater med valgfritt krydder:D server ved siden av spaghettien, eller blande spaghettien også oppi:) (Jeg pleier også å kutte opp det jeg finner av grønnsaker i kjøleskapet og putte oppi "gryta")

Stek kyllingfilet og tilsett hakkede tomater med valgfritt krydder

Flaks at jeg har et par kyllingfilleter i frysen også da :D Tror jeg prøver meg på den!

Finnes det noe bedre enn pasta med smør og ketchup da?

Finnes jo alltids kyllingkjøttdeig! Det slår aldri feil i selskap med pasta :D

Åååh nam, jeg elsker spaghetti/pasta! Spiser det sikkert altfor mye :wub: Uansett, da kan jeg kanskje hjelpe til med litt inspirasjon, så her er noen av mine favoritter:

- Karbonadedeig, hakkede tomater, champinjong, løk, hvitløk og basilikum (i krydderform går fint!), pepper og ost.

- Et egg, en teskje kesam, en-to spiseskjeer revet parmesanost, salt og pepper: Rør det sammen i skålen du skal ha det i, når spaghettien er ferdig kokt, bruker du en gaffel til å flytte spaghettien i skålen med blandingen, rør om for hver gang (dette er for at egget ikke skal koagulere). Strø på stekt bacon eller skinke til slutt.

- Olivenolje med hakket hvitløk og revet parmesan.

- Stek sopp og purreløk sammen, hell på matfløte og kok til det begynner å tykne, rør inn laksebiter og hell over spaghettien.

- Rør sammen frossen spinat og hakket hvitløk, og rør inn philadelphia, bland med spaghettien når philadelphiaen er smeltet. Å tilsette skinke/hamburgerrygg er godt. (Av en eller annen grunn syns jeg denne er bedre med penne...)

- Grovt peanøttsmør med hakket chilli og koriander. I denne er det også veldig godt med stekt kylling! (Og denne er best med sløyfer:p )

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...