Gå til innhold

Gode soyaprotein produkter?


Exposure

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har melkeintoleranse som gjør at jeg ikke kan bruke 99% av proteinpulverene på markedet.Har hittil brukt produkter fra Herbalife, som har funket bra, men det blir for dyrt i lengden.

Har kikket litt på dette: http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/vege-fuel-535-g

Noen som har noen erfaringer med det? Eventuelt andre produkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du trygt kan nedjustere tallet fra 99% til noe betraktelig lavere. Er det laktose du reagerer på?

Har du prøvd f.eks M-Factor fra MyRevolution?

Hehe, du har nok rett, men majoriteten av produktene er jo basert på melkeprotein. Er ikke laktose jeg reagerer på, men melkeprotein.

Har prøvd veldig lite utover produkter fra Herbalife. Prøvde eggprotein, men det inneholder kunstig søtning og smakte høgg.

Har ikke prøvd M-factor og har ikke stor kjennskap til MyRevelution. Bra saker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=":))' date=' post: 388731, member: 9488&quot]Denne har jeg!! Og jeg er ikke laktoseintolerant engang, jeg er bare veldig glad i soyaprodukter. Den er veldig god og lukter himmelsk(hvis du bryr deg om det da. Jeg lukter på det hele tiden)

God smak og lukt er jo selvfølgelig en bonus;) Eneste jeg er skeptisk til er kunstig søtning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...