Gå til innhold

Ujevn fettfordeling


Krissi94

Anbefalte innlegg

Jeg sliter veldig med at alt fettet samler seg på magen min, og dermed ser jeg veldig mye større ut enn jeg hadde gjort med en jevnere fettfordeling. Leggene mine er tynne og rumpa mi er flat (ble litt bedre med litt trening, men likevel..), mens magen henger over alt av bukser og skjørt. Stemmer det at det betyr at jeg tåler karbohydrater dårlig, eller er det bare fettfordelingen som gjør det, uavhengig av hvor jeg får energi fra? Dere ser jo magen min i profilbildet, men jeg legger ved et bilde av beina mine også så dere kan se hva jeg mener.

post-10067-14440869111797_thumb.jpg

Jeg fjernet overkroppen for å ikke gjøre bildet for gjenkjennelig, men det er relativt ujevnt fordelt altså, selv om det er vanskelig å sammenlikne når det er to ulike bilder..!

Blir mange poster av meg i det siste, men ny på forumet, så er mye jeg lurer på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stemmer det at det betyr at jeg tåler karbohydrater dårlig, eller er det bare fettfordelingen som gjør det, uavhengig av hvor jeg får energi fra?

Det er genetisk, og ikke avhengig av om du spiser mest fett eller karbohydrater.

Men da er det bare å kjøre på med knebøy og fornuftig kosthold da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fett som samler seg på hofter og lår. Til å begynne med var rumpa mi flat i tillegg. Man kan dessverre ikke bestemme hvor fettet skal samle seg mest (for da ville jeg hatt større pupper, takk!). Så her er tung styrketrening og et sunt kosthold (kaloriunderskudd om du vil ned i vekt) det eneste som vil hjelpe. Utifra bildene dine er du ikke noe tykk, og en nybegynner vil nok få merkbare resultater om ting blir gjort på den riktige måten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fett som samler seg på hofter og lår. Til å begynne med var rumpa mi flat i tillegg. Man kan dessverre ikke bestemme hvor fettet skal samle seg mest (for da ville jeg hatt større pupper, takk!). Så her er tung styrketrening og et sunt kosthold (kaloriunderskudd om du vil ned i vekt) det eneste som vil hjelpe. Utifra bildene dine er du ikke noe tykk, og en nybegynner vil nok få merkbare resultater om ting blir gjort på den riktige måten:)

Okai, da får jeg bare begynne! :D Prøvde å snoke litt for å finne bilder av deg før og etter, men fant ingen i farta. Hvor mye forandret rumpa di seg med treningen?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det sykeste er de som er skinny og har digre pupper naturlig, sånn d og e kopp. God given genetics. Er fascinerende!

Haha, ja det hadde vart noe å tatt en skål for :thumbsup:

Her er det samme problemet som for trådstarter som gjelder men alle knebøy begynner gi uttelling, nå er det bare sideflesket igjen. Puppene forsvinner de og men det gjør mindre føler jeg, fint med små pupper også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått mindre pupper. Det var det første som forsvant, så da jeg merket det var det rett før jeg ga opp hele greia, haha :p

Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om det så lenge fastheten fortsatt er der! ...altså, var der :p Bryr meg fortsatt ikke så veldig mye men ønsker ikke noe heng og sleng og satser på å fylle ut med muskler i stedenfor fett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om det så lenge fastheten fortsatt er der! ...altså, var der :p Bryr meg fortsatt ikke så veldig mye men ønsker ikke noe heng og sleng og satser på å fylle ut med muskler i stedenfor fett :D

Haha, høres lurt ut! :D Marerittet må være å få sånne beverhaler man kan slenge rundt halsen -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, høres lurt ut! :D Marerittet må være å få sånne beverhaler man kan slenge rundt halsen -.-

Oh noo, ikke si sånn! ...en gang i tiden var jeg betydelig mer brystfager og akkurat de beverhalene er min største skrekk! ...da snakker vi halekupering :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okai, da får jeg bare begynne! :D Prøvde å snoke litt for å finne bilder av deg før og etter, men fant ingen i farta. Hvor mye forandret rumpa di seg med treningen?:)

Jeg har dessverre ikke "før" bilde av rumpa:p Men det er STORE forandringer. Jeg hadde så og si ikke rumpe før, men nå derimot er det den jeg er mest fornøyd med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kjørt tunge bøy? Eller mer 12-15 reps, eller begge deler?:p

Jeg har relativt høyt volum på bøyen min. som oftest 8-10 rep og 8-10 sett. Hender ofte jeg tar lettere vekter på det siste settet og flere rep 15-20, bare for å ta den ekstra ut. Da får man kardio med på kjøpet:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...