Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Min mening er at man kommer langt ved å ha blodsukkeret i orden. Jeg hadde det problemet at jeg fråtset, ustoppelig. Var alltid den som tok det ekstra kakestykket i selskap osv..

Sukker er avhengighetsskapende, rett og slett på høyde med narkotika hos meg. Ble helt salig da jeg fikk det og sur da det ikke var tilgjengelig:notworthy: Endte opp med en detox, som renset opp alt rasket og ga meg et normalt blodsukker. Nå kan jeg ta en pose smågodt, ta en titt og avstå helt:)

Spis ordentlig mat når du er sulten, men pass på f.eks hvetemel, det ødelegger litt hos meg i allefall..

Det ligger også mye i hodet, jeg spør meg selv: Er dette virkelig sååå godt at jeg må spise såå mye? Er det virkelig verdt det?

Men husk at det alltids er lov å unne seg en gang i blant, bare ikke ta av....:) Lykke til:happy:

Fortsetter under...

Min mening er at man kommer langt ved å ha blodsukkeret i orden. Jeg hadde det problemet at jeg fråtset, ustoppelig. Var alltid den som tok det ekstra kakestykket i selskap osv..

Sukker er avhengighetsskapende, rett og slett på høyde med narkotika hos meg. Ble helt salig da jeg fikk det og sur da det ikke var tilgjengelig:notworthy: Endte opp med en detox, som renset opp alt rasket og ga meg et normalt blodsukker. Nå kan jeg ta en pose smågodt, ta en titt og avstå helt:)

Spis ordentlig mat når du er sulten, men pass på f.eks hvetemel, det ødelegger litt hos meg i allefall..

Det ligger også mye i hodet, jeg spør meg selv: Er dette virkelig sååå godt at jeg må spise såå mye? Er det virkelig verdt det?

Men husk at det alltids er lov å unne seg en gang i blant, bare ikke ta av....:) Lykke til:happy:

Kunne ikke sagt det bedre selv :D :D

Spis mandler hjelper mot søtsug:) eller uansett råe ubehandla nøtter av ymse slag.

PS: heilt greit med godteri.....inga krise å skeie ut berre d ikke blir ukontrollert mye. Veldi vikti å nyte d du har lyst til om d e godteri eller anna;)

Mandler hjelper fantastisk mot søtsug.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...