Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med denne planen? Er veldig interessert i å begynne med styrkeløft da jeg har forelsket meg i baseøvelsene i det siste! Elsker den følelsen man får av å perse i baseøvelsene!

Har nå sett litt på planen samt ført på vekten jeg tar samt målene mine, og ser at planen ønsker at jeg skal løfte langt lettere enn jeg allerede gjør gjennom hele planen. Lurer derfor på om det kan være noe jeg har gjort feil i Excel dokumentet eller om den er slik?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10008-dietmar-wolf-styrkel%C3%B8ft-plan/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Les instruksjonen som følger med, men du kan justere prosentene på excel-skjemaet, men om du trener mengdeprogrammet eller nybegynnerprogrammet så skal vektene du trener med, være ganske lette =)

Jeg har trent ett par runder med mengdeprogrammet, og jeg synes det er ett fantastisk program =)

Kjører nybegynner programmet i første omgang. Fulgte også instruksjonene som fulgte med, så tror jeg har gjort det rett, men nå har jeg en historie med å misforstå selv de enkleste ting :)

Ja synes det ser veldig greit ut, så gleder meg til å kjøre noe mer fokusert på styrkeløft en periode.

Takk for svar!

Det blir tyngre etter hvert. Du må huske å justere prosentverdiene for bøy om du ikke bruker drakt. Jeg tenkte at det kom til å bli ganske lett når jeg startet på programmet i.o.m at det var lavere vekt enn det jeg var vant til, men det er ganske mange sett. Rundt uke 5-6 blir det ca 10 sett knebøy på mandager

• 5 måneder senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...