Gå til innhold

Gå ned for fort


Fat-Fit

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har et problem eller ikke et problem, alt etter hva folk sier her. 

For to uker siden begynte jeg min vektnedgang. Jeg var da 129.5kg. Nå er jeg 7kg lettere! Jeg har hørt om jojoslanking og er bekymret for det. Det som er, er at jeg har hørt at de fleste det skjer med, føler seg sliten og sulten hele tiden. Jeg derimot, har ekstremt mye energi, og spiser meg mett hele tiden! Jeg vet at jeg går ganske mye underskudd hver dag, ca 2500 kcal.. Dette gjør jeg ved å spise proteinrik og mettende mat, samt knallharde økter hvor jeg forbrenner ca 1500-2000 kalorier for dag. 

Hva tror dere? Burde jeg være bekymret selv om jeg føler meg bra? 

Det er verdt å nevne at jeg er 19 år, 185 høy og har ganske mye muskler. Vil tro jeg veier ca 85kg med 5% kroppsfett

Endret av Fat-Fit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 1/24/2017 den 21.25, Fat-Fit skrev:

Hei! Jeg har et problem eller ikke et problem, alt etter hva folk sier her. 

For to uker siden begynte jeg min vektnedgang. Jeg var da 129.5kg. Nå er jeg 7kg lettere! Jeg har hørt om jojoslanking og er bekymret for det. Det som er, er at jeg har hørt at de fleste det skjer med, føler seg sliten og sulten hele tiden. Jeg derimot, har ekstremt mye energi, og spiser meg mett hele tiden! Jeg vet at jeg går ganske mye underskudd hver dag, ca 2500 kcal.. Dette gjør jeg ved å spise proteinrik og mettende mat, samt knallharde økter hvor jeg forbrenner ca 1500-2000 kalorier for dag. 

Hva tror dere? Burde jeg være bekymret selv om jeg føler meg bra? 

Det er verdt å nevne at jeg er 19 år, 185 høy og har ganske mye muskler. Vil tro jeg veier ca 85kg med 5% kroppsfett

5% kroppsfett ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...