Gå til innhold

Kvalm av å spise etter trening. Tips?


Anbefalte innlegg

Om penger er et problem.. Da skal du heller ikke sløse bort penger på dyrere protein.

Whey funker veldig bra før eller etter trening!

Vel, nå sa jeg ikke at det var et problem da. Har massevis av penger (og liker å bruke mesteparten på klær :p).

Whey, det er billig det da? Hvor lenge varer en kilo ca? Sett at man drikker typ 8-10 shaker i uka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, nå sa jeg ikke at det var et problem da. Har massevis av penger (og liker å bruke mesteparten på klær :p).

Whey, det er billig det da? Hvor lenge varer en kilo ca? Sett at man drikker typ 8-10 shaker i uka?

Sa om :) 30g per scoop = 33 scoops for 1kg pulver.. så ca 3.5 uker med ditt forbruk :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du blir kvalm fordi det har gått for lang tid uten skikkelig eller nok mat før trening. Om du tar med deg noe mer mat på jobb kanskje det hjelper?

Ja, det kan være noe i det. Som jeg skrev tidligere så hender det det blir litt lite mat ila arbeidsdagen (det er fordi jeg jobber "ute" og ikke alltid har tid til å sette med ned å spise når jeg er sulten). Hadde man bare kunnet tatt en "mattablett" i ny og ne :p

Prøver å finne smarte løsninger til matpakker som kan spises "on the run" (ikke brødskiver, det er sååå kjedelig) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan være noe i det. Som jeg skrev tidligere så hender det det blir litt lite mat ila arbeidsdagen (det er fordi jeg jobber "ute" og ikke alltid har tid til å sette med ned å spise når jeg er sulten). Hadde man bare kunnet tatt en "mattablett" i ny og ne :p

Prøver å finne smarte løsninger til matpakker som kan spises "on the run" (ikke brødskiver, det er sååå kjedelig) :)

ferdigstekt kylling eller annet kjøtt + ost og en type saus, som olje, sennep, tahini eller annet. eller kokte egg med smør og ost f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...