Gå til innhold

Julegavetråden!


wheysted

Anbefalte innlegg

Jepp, julen er rett rundt hjørnet.. og i desember skrur butikkene opp prisene, så hvorfor ikke handle dem tidlig?

Jeg trenger hjelp til ide til hva jeg skal gi til pappa.. han kjøpte seg en seilbåt i år og er blitt frelst. Noen som vet om en liten ting som kunne vært sånn.. noenlunde relevant? Slips med seilbåter på, hehe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, har en far som lever og ånder for seilbåten sin selv, og julegaver er alltid like vanskelig. Han har liksom alt han trenger, og å kjøpe noe til båten er det tør jeg ikke, for det er vel det eneste han er ganske nøye med :p Det blir som regel en statoil-kaffekopp, en marsipangris og evt noe superundertøy, ettersom han er ganske glad i friluftsliv også. Voksne er generelt vanskelig.. :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er sant det. Tenkte kanskje på en kartbok eller noe sånt som gamlingene liker, men han har vel det fra før av, ja! Nei, jeg skal finne på noe skikkelig lurt :)

Tips til liten gave til venninne som er glad i vesker: en fin veskekrok til å bruke på f.eks restauranter så slipper hun å sette vesken på gulvet eller på en egen stol! Sånn som dette:

2689_tekst-og-bilde-veskekrok-fra-philippi_14.04.2011080741.jpg

Broren min skal få en bok om trening med treningprogram, lurer litt på "The new rules of lifting" fordi jeg likte jenteversjonen så godt, men er ikke sikker, noe litt mer tradisjonelt hadde jo også vært fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, jeg har alt startet på julehandelen, har åtte søsken+en ekstra(fosterbror)+to sett foreldre+kjæreste+noen ekstra personer..så her gjelder det å ikke starte i desember hvis jeg skal ha råd til noe annet enn julegaver den måneden:p

Det er like morsomt hvert år. Å finne ut av hva i alle dager dem skal få.

Foreløig har jeg handlet dette:

Karaffel til rødvin (+ rødvin) til rødvinelskende mor og stefar.

Grisespill (haha; hyttespill..) til pappa og stemor. Grunnen til grisespill (høres helt teit ut, men er moro) er at de er møkklei av alt vi har av spill på hytta + det er mulig å spille hele familien (noe som kan være vanskelig når en ungene er i alderen 2 til 21 år..). Jeg må ha noe mer til dem da, men har ikke peiling. De er så vanskelig!!

Bror 1: Ølglass og "dirty blonde" øl+ "duff"-øl (jada, kjører helsekost i julegavene mine jeg..)

Bror 2: Uvisst. Kom gjerne med forslag; spilloman deluxe. Veldig glad i sin kjære pc. 19 år

Bror 3: Stylophone og en beatbox

Bror 4: Genser fra Polarn O. Pyret og en veslevoksen lue :p (2 år)

Bror 5: Hexbugs krabbe og lue+hansker (han blir happy om han får fuglefrø...jeg lover! jeg har sett ungen få fuglefrø)

Bror 6: Hexbugs edderkopp og caps (denne blir ikke så happy for fuglefrø..)

Ekstrabror: T-skjorte og something something..vet ikke hva enda :p

Søster 1: Fjortis..alt hun vil ha er gavekort eller hair extension :p

Søster 2: Doktor Proktors Prompepulver (av Jo Nesbø;-)), lue og neglelakk (6 år).

Venninne: Ting fra Lush

Så; jeg trenger tips til noen gaver som dere ser. Hadde det vært håp i havet for bror 2 ifh til trening skulle jeg ha kjøpt noe som veier opp for den der øl og vin-gaven, men det eneste han trener er musklene en benytter seg av ved dataspill :p

Forslag?

*klar for jul jeg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søster 1: flanellpysjamas

søster 2: Boken: "Lavkarbo: dietten som dreper"

søster 3: Bodylotion - dusjsåpe sett

søster 4: Sminke

søster 5: Veske

søster 6: skjerf og vanter

søster 7: twilight bøkene

Søster 8:vinglass

søster 9: toalettveske

søster 10: Neglelakk

søster 11: Gavekort platekompaniet

søster 12: gavekort Bodyshop

søster 13: ipod shuffle

søster 14:nattkjole

søster 15: Abonnement på Shape up

søster 16: morgenkåpe

søster 17: Sushi-sett

søster 18: pulsklokke

søster 19: Accessoirboks

søster 20: hårfjerner

søster 21: James Morrison CD

søster 22: vinstativ

søster 23: Boken: "Frisk med lavkarbo"

søster 24: Rettetang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søster 1: flanellpysjamas

søster 2: Boken: "Lavkarbo: dietten som dreper"

søster 3: Bodylotion - dusjsåpe sett

søster 4: Sminke

søster 5: Veske

søster 6: skjerf og vanter

søster 7: twilight bøkene

Søster 8:vinglass

søster 9: toalettveske

søster 10: Neglelakk

søster 11: Gavekort platekompaniet

søster 12: gavekort Bodyshop

søster 13: ipod shuffle

søster 14:nattkjole

søster 15: Abonnement på Shape up

søster 16: morgenkåpe

søster 17: Sushi-sett

søster 18: pulsklokke

søster 19: Accessoirboks

søster 20: hårfjerner

søster 21: James Morrison CD

søster 22: vinstativ

søster 23: Boken: "Frisk med lavkarbo"

søster 24: Rettetang

Liker nr 2 og 23 :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...