Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Onkel Henrys er min favorittsjappe!

Edit: er en fordel om du kan engelsk. For tattovørene er fra utlandet. Du kan såklart forklare på norsk til de bak disken hva du vil ha, men kjedelig å sitte å tattovere seg i flere timer uten å kunne snakke.

Torjus: Er noen av de du har nevnt utpreget flinke til portrett? Jeg holder på med venstre arm hos Elton, så det er ikke hastespm. Og han er flink, men er noen av de flinkere til portrett?

Annonse

Du anbefaler ikke Elton, men Lowlife?

Elton har:

• 2002: Best New School, Trondheim Tattoo Convention
  • 2003: Best Weird Stuff, Trondheim Tattoo Convention
  • 2004: Best of Saturday, Trondheim Tattoo Convention
  • 2004: Best Black and Grey, Oslo Tattoo Convention
  • 2005: Best Color, Trondheim Tattoo Convention
  • 2005: Best Big One, Trondheim Tattoo Convention
  • 2007: Best Small One, Trondheim Tattoo Convention
  • 2007: Best Color, Trondheim Tattoo Convention
  • 2008: Best Small One, Oslo Tattoo Convention
  • 2008: Best Small One, Trondheim Tattoo Convention

Det får man ikke om man ikke er flink vel?

Jeg personlig drar på Onkel Henrys, da jeg kjenner flere av de som jobber der, de er dyktige og jævlig hyggelige.

Torjus: Er noen av de du har nevnt utpreget flinke til portrett? Jeg holder på med venstre arm hos Elton, så det er ikke hastespm. Og han er flink, men er noen av de flinkere til portrett?

På facebooksiden deres ligger det album med arbeid hver av tattovørene har gjort, sjekk ut der så får du en idé om hvem som kan hva best ;)

Onkel Henrys Facebook.

Annonse

Du anbefaler ikke Elton, men Lowlife?

Elton har:

• 2002: Best New School, Trondheim Tattoo Convention
  • 2003: Best Weird Stuff, Trondheim Tattoo Convention
  • 2004: Best of Saturday, Trondheim Tattoo Convention
  • 2004: Best Black and Grey, Oslo Tattoo Convention
  • 2005: Best Color, Trondheim Tattoo Convention
  • 2005: Best Big One, Trondheim Tattoo Convention
  • 2007: Best Small One, Trondheim Tattoo Convention
  • 2007: Best Color, Trondheim Tattoo Convention
  • 2008: Best Small One, Oslo Tattoo Convention
  • 2008: Best Small One, Trondheim Tattoo Convention

Det får man ikke om man ikke er flink vel?

Jeg personlig drar på Onkel Henrys, da jeg kjenner flere av de som jobber der, de er dyktige og jævlig hyggelige.

Bry meg ikke stort om hvilke utmerkelser han har, når jeg ikke er det minste fornøyd med de to tatoveringene han har tatt på meg. Den jeg tok på lowlife derimot ble perfekt.

Å si han ikke er flink blir helt feil når han har gjort unevnelig mange fete tattiser i årevis. At du ikke er fornøyd er en annen sak.

Btw. Modig gjort å ta enda en tattis til samme artisten om du ikke likte den første.

Jeg sa at jeg ikke synes han er flink, og jeg er i min fulle rett til å ha den personlige meningen og si den når det blir spurt om hvem folk synes er flinke eller ikke, å snakke for min egen del har jeg faktisk lov til uansett om du er uenig.

Jeg tok begge sammen dagen, men kudos for forsøket på å være spydig :)

Jeg syns forsøket var ganske bra ut ifra den informasjonen han satt med, han kunne ikke vite de ble tatt samme dag :D

Ja jeg sa kudos for forsøket :) Men altså det må være takhøyde for å respektere at enkelte ikke er fornøyd. Jeg snakket ikke på andres vegne, leser man det jeg skrev så skriver jeg at JEG ikke var fornøyd og det er også en meget ærlig sak, selv om mange andre kanskje ER fornøyd :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...