Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen instillinger jeg må fikse? :) Jeg legge ut bilder, men de kommer aldri fram på "nyeste bilder", nemlig.

Også lurer jeg på hvordan jeg kan slå av mail-varslingen? Jeg vil gjerne ha varsel på selve fitnessbloggen-siden, men ikke på mail, da det fort blir mye :)

Fortsetter under...

• 4 måneder senere...
Skrevet

Jeg finner ikke ut av hvordan bildene mine kommer frem på nyeste bilder... Kan noen fortelle meg hvordan?

Beklager for å bumpe en gammel tråd, men gidder ikke lage en ny når noen allerede har en som spør så fint :)

Skrevet
  "Mrtn skrev:
Jeg finner ikke ut av hvordan bildene mine kommer frem på nyeste bilder... Kan noen fortelle meg hvordan?

Beklager for å bumpe en gammel tråd, men gidder ikke lage en ny når noen allerede har en som spør så fint :)

Trykk på "Last opp fil(er)" ved siden av send svar.

Skrevet

Det er kun bilder som lastes opp som vedlegg som kommer med på den oversikten. Altså ikke bilder som legges inn via "legg inn bilde" funksjonen hvor du skriver inn link til et bildet.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...