Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja dette vil jeg vite..for det er jævlig irriterende :meh: Og er det måter å unngå det på? Føler meg som en vannballong hver gang :eek: Og ulig det er innbildning ,men når jeg er på diett/slanker meg og slikt,så føles det som det blir værre på en måte...salmler ikke så mye vann når jeg ikke skal ned i vekt.her snakker vi om skikkelig hovne ankler,fingre og pløsete kropp generellt...og værre dagen etter styrketreninga også....noen med fornuftig forklaring på dette? Hoff...blodslit liksom så får jeg dette igjen...2,2 kg OPP istedetfor ned -og ja jeg vet det ikke er fett og at kroppen varierer fra dag til dag sånn frem og tilbake..men disse to kg har kommet for å bli virker det som:cry: Lørdag var de her og nå er de her ennå...ingen utskjeiing i helga,strikt med mat og trening hele uka(forsåvidt hver uke) ....hvorfor skjer dette?haff:unsure:

Fortsetter under...

Er det ikke fordi kroppen samler mye mer vann i dagene før/under mensen (regner med det er det du mener med PMS og ikke dietten PSMF?) Jeg tror ikke du skal henge deg opp i 2 kg, for vekta er uansett ikke stabil hele tiden. Den kan variere med noen kilo opp og ned hele tiden, men det betyr ikke at du har lagt på deg fordet. Jeg snakket med en kostholdsekspert som informerte meg om dette for noen år siden.

Annonse

Hvor mye trener du og hva spiser du på PSMF'en? Vanskelig å si noe for oss når vi ikke vet noe som helst om hvordan du utfører dietten :)

PMS og ikke PSMF ;) En smule forskjell :p

Dette har vel rett og slett med at kvinnekroppen binder litt mer væske i denne perioden, samler opp det som skal ut. Skyter litt i blinde, men det er det jeg innbilder meg ;)

Om det blir verre under diett aner jeg ikke, men det kan være at du legger mye mer merke til det når du er på diett fordi kroppsfokuset gjerne er litt større under diett? :)

Er det ikke fordi kroppen samler mye mer vann i dagene før/under mensen (regner med det er det du mener med PMS og ikke dietten PSMF?) Jeg tror ikke du skal henge deg opp i 2 kg, for vekta er uansett ikke stabil hele tiden. Den kan variere med noen kilo opp og ned hele tiden, men det betyr ikke at du har lagt på deg fordet. Jeg snakket med en kostholdsekspert som informerte meg om dette for noen år siden.

Mhm:P Ikke snakka om psmf her i hele tatt jeg:p TROOOOR folk henger seg litt mye opp i denne dietten og det er blitt veldig vanlig her inne,hehe:P

Men jo, vet jo dette ,men jeg blir så utrolig demotivert og oppgitt når dette skjer...jeg tenker at jeg skulle gått ned denne uka sant...rundt 0,5-1 kg slik jg gjør hver uke...men så er jeg gått opp 2 kg istedet...dette skjer jo hver gang jeg har min måndlige...jeg har virkelig ikke tid til dette:unsure: Virker også som at hver gang dette skjer..ca en gang i mnd som nevnt,så tar det en til to uker å bli kvitt de to kg ...så fatter ikke hvorfor det blir slik..

HAHAHA. PMS ja. 2 kopper kaffe for tidlig dette her :p

Grunnen til vektoppgang er at kroppen samler mye vann om jeg ikke husker helt feil. Ville ikke bekymret meg for det :)

:p hihi,ikke alltid greit:D Ja vet jo dette men jeg blir så oppgitt og demotivert,føler det setter meg tilbake noe sinnsykt ..så heger meg veldig opp i det ...og jeg har det litt travelt også for tiden..skal gå ned en god del enda og føler liksom at dette tullet har ikke jeg tid til:P

PMS og ikke PSMF ;) En smule forskjell :p

Dette har vel rett og slett med at kvinnekroppen binder litt mer væske i denne perioden, samler opp det som skal ut. Skyter litt i blinde, men det er det jeg innbilder meg ;)

Om det blir verre under diett aner jeg ikke, men det kan være at du legger mye mer merke til det når du er på diett fordi kroppsfokuset gjerne er litt større under diett? :)

Ja du sier noe...henger meg mer opp i det nå som jeg skal ned i vekt hver uke ja sikkert...jeg VET jo at jeg gjør at rett,og jeg går ned alt fra 0,5 til 1,5 i uka,vet godt at jeg egentlig ar gått ned nå også,men så kommer dette vannet å ødelegger alt...hoff...stresser meg fælt :p Men at den samler opp mye som skal ut ja det var en enkel måte å si det på:) Jeg får håpe det er borte i slutten av denne ps perioden ivertfall.

:p hihi,ikke alltid greit:D Ja vet jo dette men jeg blir så oppgitt og demotivert,føler det setter meg tilbake noe sinnsykt ..så heger meg veldig opp i det ...og jeg har det litt travelt også for tiden..skal gå ned en god del enda og føler liksom at dette tullet har ikke jeg tid til:p

Dama har samme problemet. Jeg ville bare holdt meg vekke fra målinger i de periodene :)

Annonse

Vegard Lysne? :)

Jeg vil vel tro det har noe med hormonbalansen å gjøre, men aner ikke på hvilken måte det skjer..

Premenstruelt syndrom - Wikipedia

Stress er nok problemet mitt:P Tror er perioder dette ikke skjer hos meg og da men har hatt d slik sikkert 5 siste periodene liksom...før det var det faktisk sånn at jeg ble lettere igjen under perioden:P

Ja du sier noe...henger meg mer opp i det nå som jeg skal ned i vekt hver uke ja sikkert...jeg VET jo at jeg gjør at rett,og jeg går ned alt fra 0,5 til 1,5 i uka,vet godt at jeg egentlig ar gått ned nå også,men så kommer dette vannet å ødelegger alt...hoff...stresser meg fælt :p Men at den samler opp mye som skal ut ja det var en enkel måte å si det på:) Jeg får håpe det er borte i slutten av denne ps perioden ivertfall.

Ikke heng deg opp i det, ikke stress mer enn nødvendig :) Kan du ikke fokusere på noe annet enn vekta? Eksempelvis heller se i speilet eller bruk målebånd? Synes det gir et mye mer realistisk bilde enn hva badevakta viser (spesielt når man vet at den svinger litt opp og ned uansett).

Ikke heng deg opp i det, ikke stress mer enn nødvendig :) Kan du ikke fokusere på noe annet enn vekta? Eksempelvis heller se i speilet eller bruk målebånd? Synes det gir et mye mer realistisk bilde enn hva badevakta viser (spesielt når man vet at den svinger litt opp og ned uansett).

Sikkert en veldig god ide ja:) Veldig vanskelig da,men måler jo såser jo at jeg ligger bra an der,selv om jeg igrunnen er ganske oppblåst i hele kroppen:p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...