Gå til innhold

Musikk ved trening ute


KennethDreyer

Anbefalte innlegg

Hei,

Hva brukere dere andre for å få litt musikk når dere trener ute? Jeg bruker i dag min iPhone 4 og har den bare liggende i lomma, men tror ikke det er en god ide nå som det går mot kaldere tider. I tillegg har den vel ikke så bra av å ligge i lomma på jogge- og skiturer. Vurderer en Shuffle, men da får jeg ikke med musikken fra Spotify.

Hva slags dubeditter bruker du? Noen kjempegode anbefalinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker mobiltelefonen sånn at jeg har tilgang på spotify. Brukte også iPod shuffle, men av og til er det bare et ork å legge inn ny musikk når det går så fort med spotify. Apple må vel lansere en ny shuffle med spotify en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det kommer noe shuffle med Spotify-muligheter. Spotify er jo en konkurrent til iTunes og der slapp de jo nettopp iCloud, hvor man skal kunne lagre sangene man har kjøpt i "skyen". Ubrukelig løsning etter min mening, da jeg ikke har lyst til å betale per sang. Liker spotify-modellen mye bedre, så synd ikke Apple tenker i samme retninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns iPod shuffle er veldig grei. Den er så billig at det ikke gjør noe om den blir våt eller kald. Legger bare inn en haug med sanger, så slipper jeg å bytte musikk så ofte. Får en del sanger på 2GB. Bruker den kun på joggeturer omtrent, og går derfor ikke så fort lei av musikken, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kan eventuelt bestille slike "armband" på apple store

http://store.apple.com/no/browse/home/shop_iphone/iphone_accessories/cases#m.tsFormFactor=armband

Jeg kjøpte min på eplehuset i Ålesund for min game ipod touch, den fungerer fint med iphone 4 også forsåvidt :) Klarer ikke løpe med iphone/ipod i lomma, så har heldigvis en liten shuffle skulle jeg være uten casen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...