Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

så jeg må regne ut hvor mye jeg får i meg, hva jeg burde ha og hvor mye jeg må ligge i underskudd?

Det er eit alternativ. Det andre er å kutte litt på inntaket du har i dag og sjå korleis det går med både vekt og feittprosent.

er det noen annen måte å finne fettprosenten på?

hvis ikke; hvordan bilde skal det være?

Det finnes unøyaktige maskiner og klyper, men eg ser ikkje heilt poenget. Ta bilete av overkroppen framifrå.

Annonse

føler meg litt ukomfortabel med å legge ut bilde sånn :/

det er ikke for å være vrien eller noe sånt!

hvis det hjelper er jeg ca 178 cm høy, 15 år (16 om noen dager), og veier ca 61 kg

178 cm og 61kg?

Drit i sixpacken, ligg i overskudd å kom 70kg+ før du skal begynne å få sixpacken.

prøver å komme opp i vekt, men har ekstremt rask forbrenning..

har gått opp 2 kg på 2 mnd nå, spiser fire måltider; frokost, lunsj, middag og av og til kveldsmat.

tips for å komme opp i vekt, men helst uten altfor mye fett!

Ingenting heter ekstremt rask forbrenning, Overskudd=kg+ Underskudd=kg-

Hvis du ikke legger på deg av 300kcal i overskudd, legger du til 200kcal.

Spis kjøtt,nøtter,fisk,grønnsaker osv... regn ut hvor mye du får i deg på Gratis online dagbok for diett, slanking og kosthold

har et tips, alltid når jeg kjenner jeg er mett, tvinger jeg i meg 5 tygger til.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...