Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei :)

Trent i 2år men endelig funnet ut at jeg skal bygge skikkelig grunnstyrke før jeg tar andre mer kompliserte program. Jeg har holdt på i 6uker med starting strenght å er snart oppe på maks vektene mine..

Men har lest en artikkel om at det er lurt å bytte litt på programmet etter 1mnd for å gi musklene variasjon for at de ikke skal bli for ''vant'' med øvelsen og heller kjøre flere reps enn periode(1mnd) og deretter tilbake på 4 x 5 rep.

Bør det vente til du er på maks det du klarer 4 x 5 før du bytter? Å når du er på maksvektene og stagnerer litt. Hvordan kjøres øktene da? Tar du av litt vekter for å så kjøre opp til maks igjen eller prøver du på maks hver trening..

Programmet kjøres igjennom 2 ganger per uke altså 2 økter me A og 2 med B delen av programmet. Meninger? :) Så hvor lenge bør et program brukes for å ikke at kroppen skal bli ''vant'', eller er det bare tull? :)

Fortsetter under...

Men har lest en artikkel om at det er lurt å bytte litt på programmet etter 1mnd for å gi musklene variasjon for at de ikke skal bli for ''vant'' med øvelsen og heller kjøre flere reps enn periode(1mnd) og deretter tilbake på 4 x 5 rep.

...

Så hvor lenge bør et program brukes for å ikke at kroppen skal bli ''vant'', eller er det bare tull? :)

I call bullshit. Punkt 2:

Kukerundtsyndrom - Fitnessbloggen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...