Gå til innhold

Trenings app til styrketrening?


pippikraft

Anbefalte innlegg

Noen som vil anbefale en god treningsapp hvor man kan logge treningen sin?

Har alltid med meg telefonen så tenker det kan være greit å logge på den istede for å bruke penn og papir :)

Ser for meg en app hvor man kan skrive øvelse, kg, serier og reps, som en valig loggbok:)

Føler ikke jeg finner noen som passer meg. Kun en mange apps til løping, sykling osv.

Kanskje jeg får sette meg ned å begynne å programmere selv. :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært veldig fornøyd med StrongLift 5x5 Tracker app for iPhone. Den er tilpasset StrongLifts 5x5-program med knebøy hver økt, og annen hver økt benkpress+roing og skulderpress+markløft. Så må ekstra støtteøvelser logges mer manuelt på notatsidene for den enkelte økt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg benytter Jefit. Jeg finner det helt genialt til styrketrening. Stor øvelsesbank, intuitivt og praktisk. Gode loggmuligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 år senere...
Jeg benytter Jefit. Jeg finner det helt genialt til styrketrening. Stor øvelsesbank, intuitivt og praktisk. Gode loggmuligheter.

Støtter den. Har brukt Jefit i mange år og har aldri sett noen grunn til å lete etter en annen. Brukte Fitocracy-appen en stund hovedsakelig fordi jeg synes det var tungvint å logge to steder, men for selve treningen var Jefit mye bedre så jeg kuttet ut Fitocracy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...