Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som vil anbefale en god treningsapp hvor man kan logge treningen sin?

Har alltid med meg telefonen så tenker det kan være greit å logge på den istede for å bruke penn og papir :)

Ser for meg en app hvor man kan skrive øvelse, kg, serier og reps, som en valig loggbok:)

Føler ikke jeg finner noen som passer meg. Kun en mange apps til løping, sykling osv.

Kanskje jeg får sette meg ned å begynne å programmere selv. :unsure:

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9192-trenings-app-til-styrketrening/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært veldig fornøyd med StrongLift 5x5 Tracker app for iPhone. Den er tilpasset StrongLifts 5x5-program med knebøy hver økt, og annen hver økt benkpress+roing og skulderpress+markløft. Så må ekstra støtteøvelser logges mer manuelt på notatsidene for den enkelte økt.

Annonse

• 3 år senere...
Jeg benytter Jefit. Jeg finner det helt genialt til styrketrening. Stor øvelsesbank, intuitivt og praktisk. Gode loggmuligheter.

Støtter den. Har brukt Jefit i mange år og har aldri sett noen grunn til å lete etter en annen. Brukte Fitocracy-appen en stund hovedsakelig fordi jeg synes det var tungvint å logge to steder, men for selve treningen var Jefit mye bedre så jeg kuttet ut Fitocracy.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...