Gamla Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Pga sykdom spiser jeg for tia mest flytende, mye yoghurt o.l., iblanda næringspulver. Blir det veldig feil å trene på et slikt kosthold? Noe av yoghurten har jo "mat" i seg, med biter av frukt, men det går i svært lite fast føde. Jeg blir lett kvalm under trening, når jeg tar hardt i, og har ingenting ut over nødvendig oppvarming, da kardio er håpløst fordi jeg blir veldig lett "tom" og utmatta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslove Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Du sier selv at du blir lett kvalm under trening, og at du under kardio fort blir veldig tom og utmatta... SELVSAGT er det da feil å trene på et slikt kosthold. Du sier lite om hvorfor du spiser mest flytende, men om det er slik at det er noe du MÅ gjøre, så for guds skyld - få i deg nok kcal!! Tilsett proteinpulver i alt du spiser, og lag yoghurt av kesam eller rømme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamla Skrevet 26. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2012 Du sier selv at du blir lett kvalm under trening, og at du under kardio fort blir veldig tom og utmatta... SELVSAGT er det da feil å trene på et slikt kosthold. Du sier lite om hvorfor du spiser mest flytende, men om det er slik at det er noe du MÅ gjøre, så for guds skyld - få i deg nok kcal!! Tilsett proteinpulver i alt du spiser, og lag yoghurt av kesam eller rømme. Er noe spinnhakkanes galt med fordøyelsen min, så jeg klarer ikke fordøye fast føde som normalt. Bruker enten proteinpulver eller næringspulver i nesten alt jeg inntar, det er nøytralt på smak og kan blandes i alt unntatt veldig sur drikke, som juice.Vurderer å prøve grøt før trening, ris er ikke så ille, eller ihjelkokt makaroni/pasta, bare for ekstra magefyll:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imu Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Kan du tilsette fett i dietten din også får du kanskje nok energi til å trene. Avokado, kokosmelk ,god olje og nøttesmør eller frøsmør (tahini) i smoothie. Gamla 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderviking Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Hva skjer om du inntar fiber? Et flak med fiberrik til hvert måltid for eksempel? Eller blir det ikke fordøyd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamla Skrevet 27. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2012 Hva skjer om du inntar fiber? Et flak med fiberrik til hvert måltid for eksempel? Eller blir det ikke fordøyd? Det blir ikke fordøyd:unsure: Prøvemåltidet jeg fikk før en undersøkelse på sykehuset besto av havregrøt, den klarte jeg ikke fordøye, og spydde den opp over et døgn senere.. Grove konprodukter o.l. er et sannt helvete.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamla Skrevet 27. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2012 Kan du tilsette fett i dietten din også får du kanskje nok energi til å trene. Avokado, kokosmelk ,god olje og nøttesmør eller frøsmør (tahini) i smoothie. Det kan jeg prøve! Fåes alt på helsekostbutikker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imu Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Det kan jeg prøve! Fåes alt på helsekostbutikker? Tahini og mandelsmør får du på helsekost. Rå tahini er flytende. Den fåes i tyrkersjappe. Den av rista sesamfrø er veldig god i merket "Monki".og fåes på helsekost. Ikke kjøp noe annet merke enn det fordi de andre kan være harske. Kokosmelk, olivenolje og avokado finnes i vanlige matforretninger. Andre oljer som linfrøolje, valnøttolje og hampolje finnes på helsekost. Gamla 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamla Skrevet 27. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2012 Tahini og mandelsmør får du på helsekost. Rå tahini er flytende. Den fåes i tyrkersjappe. Den av rista sesamfrø er veldig god i merket "Monki".og fåes på helsekost. Ikke kjøp noe annet merke enn det fordi de andre kan være harske. Kokosmelk, olivenolje og avokado finnes i vanlige matforretninger. Andre oljer som linfrøolje, valnøttolje og hampolje finnes på helsekost. Da får jeg prøve meg frem! Avokado kan jeg jo mose godt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.