Rubenevo Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 hei! jeg har lest mye og kommet opp med mitt eget program. Det er et program som er lagt opp til å trene 3 dager i uka, kan noen si om det er noe jeg burde endre på? dag 1: Markløft- 10x3 hangups- 5-10x3 (eventuelt med vekter innimellom) tricep pushdown 10x3 bicepcurls 10x3 pulldown 10x3 tåhev 10x3 benpress 10x3 dette er en dag som jeg skal trene ryggen mest dag 2: benkpress 10x3 planken maks x2-3 kabelfyes 10x3 woodchoppers 10x3 bicep facepulls 10x3 dette er mye på bryst og mage dag 3: knebøy 10x3 legcurl 10x3 tåhev 10x3 rygghev 10x3 dips 5-10x3 mage setter pris på alle innpspill! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alexander V Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Hva er målet med treningen? Det er forresten litt spesielt å ha høyere frekvens på tåhev enn på knebøy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lame Nordstrom Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Hvis du skal trene 3 ganger i uka bør du gå for fullkroppsprogram framfor 3-splitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imu Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg trener også tre dager i uka og får en dag pause mellom øktene og da fikk jeg tips om å bruke fullkroppsprogram. Om man derimot trener hver dag må man splitte opp så musklene får tid til å komme seg. Det passet meg egentlig fordi jeg liker å trene hele kroppen hver gang. Jeg satte opp forskjellige øvelser for hele kroppen som jeg trener annenhver gang for å få variasjon, men det er neppe nødvendig om man liker å kjøre baseøvelsene hver gang.. Det viktigste er at man liker opplegget sitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.