Mariannefff Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Driver og trener til opptak i forsvaret til sommeren, hvor det stilles krav til pushups, pullups +++. Opplever stagnasjon på pushups-siden, og når ikke de resultatene jeg ønsker der. Jeg ønsker derfor tips til hvordan jeg kan trene meg best mulig opp på pushups, da målet vil være å ta flest mulig reps. Altså, burde jeg trene dette hver dag/annenhver dag? Burde jeg feks kjøre max. x 3 - eller 12 rep. x 3? Takker på forhånd for rådføring! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DukeNukem Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Denne guiden er ganske populær blant de som skal prøve å ta mange pushups. one hundred push ups Mariannefff 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje K Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Prøv å varier, tren med vekt og uten vekt. Tren for eksempel 1-2 dager 3-4 sett med færre repetisjoner (4-6) med vektskive på eller kjetting påyggen og 1-2 dager med 3 sett med flere reps/max reps. Det kan iallefall hjelpe på progresjonen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.