Gå til innhold

"Godteri" Proteingodis?


Anbefalte innlegg

I og med at min samboer løper å kjøper proteinpulver, proteinpannekaker osv osv, så utnytter jeg og det når det er så lett tilgjengelig i hus ;)

Dette var faktisk snop!!

Proteinpannekaker (kan kjøpes på kostbutikker og til og med Rema 1000, men dyrt selvfølgelig)

Med mager vaniljekesam og syltetøy uten sukker (rettelse: uten tilsatt sukker).

Samboeren kjørte peanøttsmør og syltetøy, også Skam godt :)

Eksperter: Er dette små usunt? Eller funker det som et sunt lørdagskos?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ....

ser ikke noe usunt der jeg:) vær forresten obs på at peanøttsmør har høyt kaloriinnhold. Bare i tilfelle du prøver å begrense dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ikke noe usunt der jeg:) vær forresten obs på at peanøttsmør har høyt kaloriinnhold. Bare i tilfelle du prøver å begrense dette.
Understreker at det er samboeren igjen aom spiser med peanøttsmør ;) Han vil ha, og trenger mye kalorier i og med at han bygger :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er gode de, men kan enkelt lage de selv.

2dl havregryn

2dl fullkornsmel

4-5 dl skummet melk

5 Spiseskjeer med cottage cheese

3 egg

Blande alt, la røren godgjøre seg i en halvtime

Så er det bare å steke!

Ekstra godt med skogsbærblanding og kesam!

Nam :)

Takk.. sikkert en smule billigere i lengden og ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om den ferdige pannekakeblandingen til PF er god? Prøvde å lage pannekaker selv (med bl.a proteinpulver) og de ble så stive... Noen som har peiling?
Jeg syns de er ganske gode, men jeg har egg og melk i også :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjent666
Noen som vet om den ferdige pannekakeblandingen til PF er god? Prøvde å lage pannekaker selv (med bl.a proteinpulver) og de ble så stive... Noen som har peiling?

Hvis du bare bruker instruksjonen så blir de vel egentlig nesten mer som "lapper" ... Men de er nå gode synes jeg, litt merkelig smak i starten. Men etterhvert ble det 2porsjoner pr gang:D Og med kanal/syltetøy på! NAMNAM! Gleder meg til Mai er ferdig! Da skal de spises!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns de er ganske gode, men jeg har egg og melk i også :)

Hvis du bare bruker instruksjonen så blir de vel egentlig nesten mer som "lapper" ... Men de er nå gode synes jeg, litt merkelig smak i starten. Men etterhvert ble det 2porsjoner pr gang:D Og med kanal/syltetøy på! NAMNAM! Gleder meg til Mai er ferdig! Da skal de spises!

Jeg tok sjangsen på å kjøpe to dunker før eg leste svarene deres her, og angrer ikke. Det er jo knall jobbmat, og med 40% avslag er det jo relativt billig pr. pannekake.

Skal kose meg litt i morgen, så da tenker eg å ekspimentere litt :) Blir sikkert bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok sjangsen på å kjøpe to dunker før eg leste svarene deres her, og angrer ikke. Det er jo knall jobbmat, og med 40% avslag er det jo relativt billig pr. pannekake.

Skal kose meg litt i morgen, så da tenker eg å ekspimentere litt :) Blir sikkert bra!

Hvor hadde de 40%???
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller du kan kjøpe 3 stk for 399

Hjem - Proteinfabrikken NO

vanlig pris 199:)

Jeg betalte 119 kr stk, så det er billigere på coop om man tilfeldigvis har rette butikken i nærgeten.

Dessuten var det litt genialt å ha råd til å kjøpe maaange små bokser for å finne en bra smak, før man er økonomisk og går rett på enn sånn "bole-bøtte"... ;) Eg har skapet fullt nå! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...