Gå til innhold

Dobbeløkt??


Benedicte

Anbefalte innlegg

Jeg trener nå en tosplitt over 4 dager i uka, etter push/pull-prinsippet. Nå har det seg slik at jeg kun får mulighet til å trene 3 ganger neste uke...( hjelp!) Det jeg lurer på da er: Vil det gå greit å ta 2 økter på en dag, slik at jeg tar f.eks hele programmet fra mandag og hele programmet fra onsdag på mandagen? Eller vil det bli for mye? Jeg blir litt stressa når jeg ikke får kjørt gjennom alt jeg pleier den uka nemlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trener nå en tosplitt over 4 dager i uka, etter push/pull-prinsippet. Nå har det seg slik at jeg kun får mulighet til å trene 3 ganger neste uke...( hjelp!) Det jeg lurer på da er: Vil det gå greit å ta 2 økter på en dag, slik at jeg tar f.eks hele programmet fra mandag og hele programmet fra onsdag på mandagen? Eller vil det bli for mye? Jeg blir litt stressa når jeg ikke får kjørt gjennom alt jeg pleier den uka nemlig...

F.eks en økt om morgenen og en økt om kvelden. Eller så kjører du helkropp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...