Gå til innhold

I dag...


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

...har jeg hatt første produktive økt på flere måneder. Kanskje et par år! Har slitt med å neste besvime etter selv letter økter og hjerterytme som ikke lignet grisen. Fikk et tips om å få mer salt i maten, og det var som å komme til et annet univers!

Så nå har jeg trent fire baseøvelser i dag. Er så godsliten i triceps at det var vanskelig å ha shampoo i håret, og er rett og slett god og avslappet i hele kroppen. Masse energi har jeg også, selv om jeg er muskulært sliten :)

Nå skal jeg snart lage meg et enormt måltid og kose meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som ser ut som problemet (får enda tøffere prøve i morgen med bentrening) er et akutt blodtrykksfall under trening. Hadde det vært i en stående øvelse hadde jeg forstått det, men å neste falle ut av benpress-maskinen (der man sitter med bena høyere enn hodet) på grunn av svimmelhet er drøyt. Derfor turte jeg ikke kjøre knebøy, for om jeg svimer av kunne jeg skadet andre med stangen...

Salt er veldig viktig for blodtrykket, og med lite salt i systemet får man problemer der. Vi er jo en stor andel salt, så man skal ikke være -fob. Men man må moderere seg. Jeg har kjørt flere gram om dagen for å laste.

Det med salt, som var grunnen til at han jeg spurte tok den med en gang, er visst et vanlig bygger-problem før konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal prøve det med salt selv, har problemer med svimmelhet innimellom på harde økter..

Jeg vurderer å skaffe meg en maskin for å lage kapsler. Er alt for lite flink til å salte maten min etter mange år med "salt er farlig for deg"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...