Deportista Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Noen av dere som har forsøkt dette.....virket nesten for bra til å være sant, eller? her mer opplysninger One of these abs exercises is ‘The Vacuum’ a stomach exercise that has decades of use and is still practiced by professional trainers and bodybuilders. You may have tried it already when trying to “tuck your stomach inâ€, but repetition is the key total mastery. Here’s how to do it: The Vacuum Inhale until your lungs are full. While slowly exhaling, try bring your belly button towards your spine. Once you feel your sides tighten, hold the position for 10 seconds. Exhale. This is one repetition. Pretty easy to do right? Yeah…right. Try to do this exercise the best you can and don’t forget to practice it each day. This is an exercise that works your inner muscles in your abs, called the transverse abdominus muscles. These muscles are essential but they are not Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Innen Yoga (eller var det pilates) er dette godt brukt mistenker jeg. Selv brukte jeg teknikken liggende med hodet neddover, blir ganske tungt ettervært. Hvilken effekt det har kan jeg ikke si noe om. Jeg gjrode det under rehab. Deportista 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingvild Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Det er brukt både i pilates og yoga, om enn litt forskjellig. I pilates er det en øvelse i seg selv om jeg husker rett, i yoga skal du fokusere på "navle mot ryggrad" hele tiden mens du gjør øvelser. Og jeg vet ikke hva den egentlig gjør for musklene, men når du venner deg til å fokusere på magen sånn så får du fryktelig god holdning. Magen ser jo mindre ut når du trekker den inn, og jeg hadde alltid god holdning og flat mage etter yoga. Helt til jeg satte meg ned foran pcen når jeg kom hjem Som sagt så vet jeg ikke hva den evt. gjør for de indre magemusklene, men du blir mer oppmerksom på at de er der! Det hjelper mot min "computer guy slouch" Deportista 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Det er brukt både i pilates og yoga, om enn litt forskjellig. I pilates er det en øvelse i seg selv om jeg husker rett, i yoga skal du fokusere på "navle mot ryggrad" hele tiden mens du gjør øvelser. Og jeg vet ikke hva den egentlig gjør for musklene, men når du venner deg til å fokusere på magen sånn så får du fryktelig god holdning. Magen ser jo mindre ut når du trekker den inn, og jeg hadde alltid god holdning og flat mage etter yoga. Helt til jeg satte meg ned foran pcen når jeg kom hjem Som sagt så vet jeg ikke hva den evt. gjør for de indre magemusklene, men du blir mer oppmerksom på at de er der! Det hjelper mot min "computer guy slouch" Stemmer det! Nå husker jeg. Jeg bruker denne metoden når jeg trener levers, håndstående og andre ting som går på kroppskontroll generelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deportista Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 Takk for svar da tar jeg ihvertfall sjansen på å gjøre dette når jeg står i kø etc vet ikke horfor jeg fikk dette bildet i hodet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Takk for svar da tar jeg ihvertfall sjansen på å gjøre dette når jeg står i kø etc vet ikke horfor jeg fikk dette bildet i hodet Fordi sangen er awesome? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deportista Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 Fordi sangen er awesome? Hjelp, ikke minn meg på den men han er flink til 'stuck his stomach inn'-øvelsen iaffall Tor 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espen Espelund Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg ble svimmel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg ble svimmel Jeg har sluttet å bli amazed når det kommer til deg Espen :rofl: Espen Espelund 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.