Gå til innhold

trening dagen man drikker?


Gjest

Anbefalte innlegg

i morgen skal jeg i bursdagen til en venninne, og da blir det drikking og byn (drikker så sjeldent nå, at det gjør jeg med good samvittighet i morgen :D) Men bare lurte litt, for har jo hørt mye om at det ikke er vits å trene styrke når man skal drikke, for da har treningen vist ingen effekt uansett..noen som vet noe om dette? tenkte det vertfall kan være lurt å ta en løpetur, så forbrenner man vertfall vekk litt av kaloriene i alkoholen..noen tips :D?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sålenge du spiser bra før og etter, så gjør ikke det noen skade å ta seg en fest....men kos deg på fest, og ikke tenk så mye på kaloriene den ene kvelden ;)

Neida, gjør ikke det :) Men skader vell ikke med en liten løpetur uansett :D Lurte egentlig mest på det med styrketreningen, har hørt så mye om at alkohol ødelegger det helt..men det er vell mer om man drikker veldig ofte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier som regel å ta en prottis shake før jeg går ut og når jeg har kommet hjem igjen fra byn/fest, i tilegg til rikelig med vann.. Da kan jeg ha en god økt dagen derpå, selvom den muligens hadde vært bedre uten alkhol dagen før.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...