Gå til innhold

VG i dag.. kcal beregninger?


katari

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

500kcal på 30min ja, da er en sykt bra trent å løper så å si de 30 minuttene. Vil tro gjengen som sprang sentrumsløpet nå nettopp ned mot halvtimen forbrant ca så mye. Olav Tufte uttalte at han forbrenner ca 700kcal på en times jogging - så 500kcal for å bare jogge i en halvtime hørtes svært feil ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenker at det sikkert er ralistisk for en supertrent person da? Som løper sykt fort og hele turen. Men for en lite trent og slack person som dette jo var myntet på blir det bare feilinformasjon:( Vektklubben ja, jammen noen å stole på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenker at det sikkert er ralistisk for en supertrent person da? Som løper sykt fort og hele turen. Men for en lite trent og slack person som dette jo var myntet på blir det bare feilinformasjon:( Vektklubben ja, jammen noen å stole på.

En annen mulighet er at om en veier 90+ så kan en svi av 500 kcal selv om en ikke er i superform og jogger det en er god for i 30 minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...