Metal_Barbie Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 takk for svar! mener du at jeg KUN skal spise skalldyr, hvit fisk, fugl, kjøtt osv til alle måltider? med grønnsaker selvførgelig ;p For når du bare spiser det,som er veldig vomfyllende og mye proteiner i fulg skalldyr og fisk og kjøtt...så vil du ikke spise så mye kcal ,faktisk vil du sikkert de fleste dager ligge under 1300 kcal..noe som gjør at du går dramatisk ned i vekt og mister mye vann..proteinet hjelper på så du ikke mister mye muskelmasse....dropp cardio,d kan du ikke ha mye av på psmf. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metal_Barbie Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Ja d glemte jeg,..grunnen til null cardio er fordi du allerede vil være i et såppas lavt underskudd:) Cardio er for å spise mer:P Tenker jeg da;) frkjensen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkjensen Skrevet 3. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2012 Noen som har forslag til handleliste ved PSMF dietten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linjemannen Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Noen som har forslag til handleliste ved PSMF dietten? Hvorfor ikke gjøre det enkelt om du først har bestemt deg? Skalldyr, hvit fisk, fugl, kjøtt. Masse grønnsaker Tran/selolje/omega3. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkjensen Skrevet 3. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2012 Hvorfor ikke gjøre det enkelt om du først har bestemt deg? Skalldyr, hvit fisk, fugl, kjøtt. Masse grønnsaker Tran/selolje/omega3. :cool: er all grønnsaker lov? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ukjent666 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Noen som har forslag til handleliste ved PSMF dietten? Les PSMF diett tråden på forsiden;) tips der;) Karbonadedeig,kyllingfilet,hvit fisk, laks 1 gang i uken f.eks. mye "rent".. også brokkoli... grønnsaker med lav karb! frkjensen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Super CJ Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Jeg startet på PSMF på mandag og råder deg til å lese alt av artikler og tråder du finner om denne dietten. Kunnskap og inspirasjon gjør det SÅ mye lettere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.