Halla Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg har gått på prednisolon siden jul. Det er kortison. Vektøkning og "måneansikt" er en vanlig bivirkning( Legens ord ), men den har en sammenheng med en annen bivirkning; nemlig økt matlyst. Hvis jeg skal tippe, har nok jeg fått mindre fett på magen etter at jeg startet på disse pillene. Grunnen til det tror jeg er at jeg har blitt mye mer bevisst på hva jeg putter i munnen og masse hard trening. På trening er det full gass! Men jeg spiser mer mat nå enn før. Forskjellen er at jeg spiser mye mer kjøtt og proteinrik mat. Jeg er enig med det som sies lenger opp på siden her. At man først og fremst må ligge i kcal overkudd for å legge på seg. Men alt etter hva en putter i munnen? Lite, men usunn mat og underskudd i kcal kan vel føre til økt fett% ? Eller er det slik at man ikke legger på seg uansett hva man spiser, hvis man ligger i underskudd? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/8111-enkelte-medisiner-endrer-forbrenningen-din-tull-eller-fakta/page/4/#findComment-293518 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.