Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Om det inneholder koffein kommer du nok til å merke det, om du har brukt kostilskuddet gjevnlig, på samme måte som jeg kjenner det om jeg kutter kaffe, så trykket er nok ikke helt det samme i starten. Men etter det bør det jo gå toppers, mange andre måter å psyke seg opp på :)

I tilleg så er jeg skeptisk til kostilskudd før trening som gir nervesystemet en boost, ettersom jeg bruker autoregulering i treningen nettop for å ikke trene mer enn det kroppen klarer de sløve dagene, og heller få inn ekstra god økt de dagene jeg er i god form :)

Stemmer nok det ja :) Anabolic beast er den eneste formen for kreatin jeg tar også, så er egentlig derfor jeg har gidda å fortsette å ta det. Selv om jeg sikkert hadde klart å trent bra uten så er det jo kjekt å bli litt ekstra gira :) .. og når jeg ikke tar kreatin utenom så har liksom ikke de 260kg pwo'en min koster vært så alt for gale :p

Det bare plager meg å være "avhengig" av noe.

Fortsetter under...

Tror jeg skulle prøvd noe sånn selv, for jeg sliter med å ha det ekstra overskuddet med energi om dagen.. Men samtidig synes jeg det er så dumt siden dette sikkert bare er en periode :)

Å kjøre på med stimulanter i ditt tilfelle er nok en dårlig ide. Det kommer bare til å tære mer på deg. Vi kan ikke være i toppform vær dag, så reguler deg heller etter formen :)

Samme her. Nå "må" jeg liksom ha 2 scoops med anabolic beast før trening, og tør ikke trene uten fordi jeg tror det kommer til å gå åt skogen :p selv om jeg egentlig vet godt at det ikke skjer. Lar den gå tom nå slik at jeg kan trene en uke uten bare for å se..

Etter å ha gått gjennom mine to første bokser med jack3d, hadde jeg tidenes værste uke etter det.. sikkert mesteparten psykisk, men jeg skyldte på at jeg var tom for energi siden jeg ikke brukte jack3d lenger.. og kjøpte 2 bokser til :p

Etter å ha gått gjennom mine to første bokser med jack3d, hadde jeg tidenes værste uke etter det.. sikkert mesteparten psykisk, men jeg skyldte på at jeg var tom for energi siden jeg ikke brukte jack3d lenger.. og kjøpte 2 bokser til :p

Jeg hadde hvertfall 2 av mine beste bryst- og ryggøkter uken etter jeg gikk tom for anabolic beast, etter å ha skylt på den i 2 uker for å ha vært grunnen til fremgangen :p

Annonse

Jeg hadde hvertfall 2 av mine beste bryst- og ryggøkter uken etter jeg gikk tom for anabolic beast, etter å ha skylt på den i 2 uker for å ha vært grunnen til fremgangen :p

hehe kanskje det finnes håp allikavel da! jeg hadde 2 økter uten annet enn kreatin igår, og persa litt på den ene iaf :)

Samme her, er bare noe med det mentale fokuset du får, blir sånn tunnelvision aktig, føler meg boss ;D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...