Gå til innhold

Hva synes dere jenter og damer om hår på menn?


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Barber nakke, ansikt, rumpe, rygg, bryst, hender, penis.

Armer og bein skal være normale, men kan gjerne stusses litt om det er helt ekstremt. Samme med armhuler. Vises hårene når man har t-shorte er det noe galt imo.

Stakkars menn! Hender?? Really?:eek: jeg hadde følt jeg kosa på sønnen min.. ikke kjæresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det hot med masse mørke hår på hender?

Det er hottere enn å barbere det bort. Jeg kan ikke noe for det, men jeg synes barbering er veldig feminint. Og jeg liker ikke feminine gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er menn, og som med alt annet, alt med måte sier jeg bare.

Heller en bushy kar, en en fyr med barnerumpe og ellers skinna kropp. Men skal ha litt hår de, de er jo menn! Synes personlig hygiene er mye viktigere enn hår. Og hadde hår vært uhygenisk hadde vi nok ikke blitt skapt med de heller.

Enig med :-)) om at barbering er veldig feminint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker kosehår jeg!! Greit om det ikke ser ut som man har et teppe på ryggen, men OM man har det..så ser det ofte teit ut å fjerne det, sånn i forhold til resten. Så la det bli! Utenom på ballene da..og oppover "der"..det er egentlig helt ok om det ikke er så mye i veien der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=":))' date=' post: 388188, member: 9488&quot]Det er hottere enn å barbere det bort. Jeg kan ikke noe for det, men jeg synes barbering er veldig feminint. Og jeg liker ikke feminine gutter.

Hva er feminint?

Beckham blir jo omtalt som feminim, men barberer verken legger eller armer.

Jeg barberer hender, ansikt, penis, rumpe, mage og nakke. Bryst når jeg må, skuldre når jeg må og rygg når jeg må, men får generelt lite hår der, bortsett fra den nedre delen av magen. Er jeg feminim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er feminint?

Beckham blir jo omtalt som feminim, men barberer verken legger eller armer.

Jeg barberer hender, ansikt, penis, rumpe, mage og nakke. Bryst når jeg må, skuldre når jeg må og rygg når jeg må, men får generelt lite hår der, bortsett fra den nedre delen av magen. Er jeg feminim?

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...