Gå til innhold

Blir du irritert når det står noen åpenlyst og venter på at du skal bli ferdig med apparatet?

Anbefalte innlegg

Litt forskjellige meninger her ser jeg. :) Grunnen til at jeg syntes at det var irriterende var rett og slett at jeg følte hun ødela de to siste settene for meg fordi jeg ikke greide å konsentrere meg. Da dukket det opp en liten faen i meg, og jeg drøyde den siste pausen liitt ekstra, med et lite håp om at hun ville bestemme seg for å gjøre noe annet i mellomtiden.

Spesielt irriterende siden jeg ikke pleier å gjøre slikt selv, men heller omrokkerer litt på programmet, eller rett og slett bare går litt på tredemølla. Men det er meg da.

Fortsetter under...

Hehe... Du har visst aldri opplevd å være liten og svak? :rolleyes:

Nå er det aldri noen som har spurt meg om å kjøre sett i mellom mine ennå, og jeg kommer heller ikke til å spørre noen om det, så dette er egentlig en ikke-sak for meg. Poenget var at det er ufint å hale ut tiden når noen venter og at det er helt greit å bare vente i stedet for å spørre. :)

Er enig med deg jeg :) Ingen vits i å gjøre livet surere for andre bare fordi de venter? Selv om de spør hvor mange sett du har igjen , så må de jo likevel vente! Selvsagt ufint å stirre deg i hjel, men man må jo følge med inni mellom sånn at man faktisk kan bruke apparatet når du er ferdig?

Det er 10 ganger verre med folk som kommer bort og spør når du er midt i et sett. Det er ufint.

Hilsen en som alltid spør hvor mange sett folk har igjen ;)

Det er 10 ganger verre med folk som kommer bort og spør når du er midt i et sett. Det er ufint.

Haha! Da tror jeg ikke jeg hadde greid å svare engang.

Nei too bad for dem hvis de ikke spør..da gidder jeg heller ikke stresse noe og bruker god tid.

Ikke vært bort i at noen stirrer, som regel spør alle hvor mye jeg har igjen, ofte er det greit at de kjører mellom.. Sitter noen å stirrer bare så må jeg jo le litt og lage ett rart stirrefjes tilbake

PTGirlSnarl-Final-Flat.jpg

har aldri skjedd at noen har stirret på meg på trening.. Om de hadde gjort det hadde jeg ikke brydd meg.. jeg spørr ofte om folk har mange sett igjen og da er det en del ganger de plutselig er ferdige ser redde ut og smyger seg vekk. Tror de trener etter kukerundt og at de bare fikk tatt et sett ikke gjorde noe.. Jeg burde kanskje smilt oftere.. måtte flire når jeg var innom kaliber og selv bare kjørte en kukerundt økt og hilste på kjente og flere kommenterte at jeg faktisk både pratet og smilte mellom sett

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...