Gå til innhold

PWO: Craze


BaX

Anbefalte innlegg

Er det noen som har testet ut dette produktet og har noe positivt og si om det? Har lest rundt og skal visstnok være veldig bra, men hvor får jeg kjøpt dette?

Har sett på powerbody.co.uk, men er det slik at det blir stoppet i tollen så må man betale tollgebyr?

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er lovlig i norge så må du bare betale toll (hvis over 200NOK for varen, ikke med frakt). Er det ikke lov i norge pga noen av ingrediensene er reseptbelagt så får du brev fra de, gjør du det får du mest sannsyneligvis ikke varen.

Sjekk ut "proteinshopen Strömstad", han kjører over grensa og sender til oss, han er legit og har butikk i strømstad så ekke noe tull :)

Legg til han på facebook så har han varene lagt ut der, bare å ta kontakt via mail eller mld så bestiller du, da han har ei craappy hjemmeside.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er lovlig i norge så må du bare betale toll (hvis over 200NOK for varen, ikke med frakt). Er det ikke lov i norge pga noen av ingrediensene er reseptbelagt så får du brev fra de, gjør du det får du mest sannsyneligvis ikke varen.

Sjekk ut "proteinshopen Strömstad", han kjører over grensa og sender til oss, han er legit og har butikk i strømstad så ekke noe tull :)

Legg til han på facebook så har han varene lagt ut der, bare å ta kontakt via mail eller mld så bestiller du, da han har ei craappy hjemmeside.

legemidler er tillatt og bestille fra eu land, og powerbody priser ned pakken spør du dem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lov å bestille ja, men er det reseptbelagt i norge og det blir stoppa så får du brev å sende kopi av resept til dem.

Som VegarL sier... Men etter flere forsøk ser det ut til at om bestillingen er under 200kr så slipper den av en eller annen grunn letter gjennom ? Iallefall min erfaring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt diskusjoner om Craze i denne treningsloggen:

http://www.fitnessprat.no/f20/jakten-pa-vaskularitet-en-solskinnshistorie-39682/

"Ikke drep meg hvis dette ikke funker så bra på dere som det har gjort på hushjelpa og meg.

En liten historie:

Jeg var på jobb en søndag og skulle trene sammen med hushjelpa etter jobb før jeg dro på Rammstein konsert. I et forsøk på å være morsom så blandet jeg 2 scoops til henne og til meg, uten å si noe til henne. Vanligvis bruker hun 1 scoop, altså dobbel dose. Jeg kommer hjem etter en kongekonsert kl. 2300 og hun hadde allerede lagt seg. Jeg legger meg 2400 og samtidig som jeg legger meg så kommer vår lille sønn i søvne og legger seg mellom oss. Jeg sovner meget fort og merker ikke noe før kl. 0600, da vekker hun meg fordi jeg skal på jobb og så sier hun:"jeg har ikke sovet noe etter midnatt". Jeg spør henne om hun har slumret hele natta og hun svarer at hun ikke har sovet ett eneste sekund. Da skjønner jeg jo hvorfor og tør ikke si hvorfor.

Jeg drar på jobben og hun er hjemme for å sove. Da jeg kommer hjem fra jobben så spør jeg om hun fikk sove noe på formiddagen og svaret var nei... Fikk dårlig samvittighet og måtte fortelle at grunnen til at hun ikke fikk sove var Craze. Jeg har en snill hushjelp og blir tilgitt fort. Rett etter blander vi litt Craze igjen og reiser på trening, hushjelpa gruser gamle personlige rekorder og er like blid. Craze er potente saker og jeg vurderer å handle endel før de forandrer på formelen, fordi det gjør de med alt som funker...."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Har en boks hjemme og kjenner ikke noe forskjell på og ta og ikke ta egentligt. gjerne litt mer varm og svett men ikke mer en det. hadde det mye bedre med jack3d`n den hadde jeg god virkning av. kjøpte fra predatornutrion, ingen problemer. tror det har forskjellig virkning på folk så anbefaler deg og kjøpe en boks og se hvordan kroppen reagerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...