Gå til innhold

Lavkarbo retter med karbonadedeig eller kylllingfilet i mikser


d33pz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg undrer litt på denne formuleringen din...For når du skriver i mikser, så tenker jeg på å mikse ting slik man gjør med en blender. Mistenker også at det er det Kristin tenker...

Etterspør du egentlig matrettter, eller hva?

:p

Haha, helt ærlig forestilte jeg meg karbonadedeigshake iblandet proteinpulver! Karbonadedeig og vaniljeprotein liksom :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg mener mikser aka. blender ja. :)

Begynner å bli litt lei av å steke og ovnsbake kyllingfilet og karbonadedeig hver eneste dag.

Man har jo mer muligheter for variasjon om man kjører det i miksern sammen med andre ting og lager kjøttboller, hamburgere e.l. ,men har liten erfaring med det derfor lurte jeg på om noen har noen bra oppskrifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk for tips! Da skal jeg unngå å kjøre karbonadedeig i miksern. :)

Hva med kyllingfilet ?

Uff, ikke voldta kyllingfileten ved å ha den i en mikser... kutt den heller i mange små deler, tilsett sweet and sour saus, eller lag karrikylling, eller kjøp kyllingkjøttdeig og lag kyllingkjøttboller/-kaker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...