Gå til innhold

PSMF på reise?


FRES

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det lurer jeg på selv. Har kjørt 10 dager PSMF og har tatt fri denne helgen tenkte å fortsette fra i morgen men reiser utenlads på lørdag. Tror dere det lønner seg å droppe det der nede eller har dere noen tips til hva som kan være godkjent eller "halvgodkjent" å spise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg hadde vært deg, så har jeg droppet PSMF når du skal ut å farte..

Skal du på ferie - Kos deg!

Skal du kjøre? Som om det ikke var slitsomt nok i lengden, så skal du gå på PSMF :p

Men om du absolutt må.. tingene som er nevnt over eller rett å slett ta med proteinpulver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er dersom en er ofte på tur... eller det tilfeldigvis blir tur/jobb mens en er på PSMF. Så alle gode tips kommer godt med, så slipper en å droppe ut bare fordi en skal bort 2-3dager.

Ferdigstekt kylling, og tunfisk er fint... men er det noen andre kreative tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Thookdee. jeg skal til Kreta i 8 dager og er redd for å ødelegge alt jeg har jobbet for i de ti dagene:D Jeg har da ikke noe kjøkken for å lage mat men tror som du sier at jeg tar med proteinpulver og kjører en lett versjon av PF og tilnærmet vedlikehold. Fres: det er enkelt hvis turene er i Norge for da har du samme varene i butikken. Jeg kjøper ofte en CC+kesam og har en liten funlight flaske i en treningsbag. Dette blander jeg med en eller en halv porsjon proteinpulver (med eller uten smak). Det er så godt som yoghurt eller sjokolademos.

Hva med ferdig blandet salatposer med reker,tunfisk eller kylling. bruk en skje kesam eller CC som dressing for å puffe opp smaken av salat.

Har du tilgang på kjøkken der du overnatter?! kan du jo bare steke i vei og lage eggehvite omelett med tomat og basilikum i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...