Gå til innhold

Alternativer til bakepro?


Ainanas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 11 måneder senere...
Et hvilket som helst proteinpulver duger som regel. Bakrepro og bakeproteinet til PF er jo relativt dyrt i forhold til hva det faktisk inneholder. Jeg bruker i hvert fall whey-80 fra gymgrossisten. 500 kg for 5 kg for vanlig proteinpulver, kontra 300 kg for 800 g bakeprotein...

Satt akkurat å lurte på å klikke dette hjem for å bruke i bakst! Vil du fortsatt anbefale?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg kan anbefale Ketolyse Bakemix. Whey/valle protein, hvetegluten, loppefrøskall. 135,- for 400g. Ganske billig mao. Jeg kombinerer gjerne med litt fiberfin i bakeverk. Syntes både smak og konsistens er super i forhold til andre alternativer jeg har prøvd.

Det selges på nett, men bor mann ikke for langt unna Krokstadelva så selger de den på Price lagerbutikken der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...