Gjest Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 For noen dager siden veide jeg 49 kg (er 164 høy btw), og nå når jeg veide meg veide jeg 52.. har økt matinntaket til 2000 kcal denne uken, og trent endel mer og tyngre styrke enn jeg pleier..Målet er selvsakt å gå litt opp i vekt (i muskler), men blir litt redd når det skjer så fort Har også trent ganske mye kardio denne uken (klarer ikke la vær når det er så fint vær, og har så mye mer energi av all maten ). Kan det være at jeg bare har mye vann i kroppen? selv når jeg så på lårene mine uten å ha tenkt over det før i dag, syns jeg de så større ut, og magen ser mer oppblåst ut vet jo man kan pluttselig veie litt mer, men får litt panikk selvom Planen var jo å øke matinntaket enda mer. Har kansje spist litt mer salt og, kan det ha noe å si? noen som har noen tips for å bli kvitt vann i kroppen, om det kan være det jeg har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Mer mat i magen=automatisk vekt opp. Ikke tenk så mye på det. Mest sannsynlig vann og mer mat i magen som også binder vann. 3 kg kroppsfett= 22 500 kcal,eller 20 poser chips. Har du spist 20 poser chips på 3 dager? hehe nei jeg vet jo egentlig det der, men ja vet du hvordan man blir kvitt ekstra vann? burde jeg kutte kardio ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Høres ut som du koser deg i finværet med kardioen, så fortsett slik Å 'bli kvitt ekstra vann' har lite for seg med mindre du skal på en scene. Spesielt for jenter - varierer mye mer. okey da, takk for svar får bare stresse ned å håpe det stabiliserer seg Kan umulig tro jeg har gått opp i fett vertfall..2000 er jo fortsatt underskudd, og har trent både cardio og styrke hver dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 DU HAR IKKE LAGT PÅ DEG FLESK! Sånn. Hva har du ikke lagt på deg? flesk... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslove Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Å forholde seg til kveldsvekt er uansett ganske så ufornuftig:p Antar du har spist en del i løpet av dagen, og da blir jo faktisk mye av det liggende i systemet. Vil også anbefale å faktisk bare øve deg en gang i uken, da slipper du unødvendig "stress" av slike ting! Undertegnede øver selv på å slutte med badevekt-mani! Anya og IdaL007 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaL007 Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Å forholde seg til kveldsvekt er uansett ganske så ufornuftig:p Antar du har spist en del i løpet av dagen, og da blir jo faktisk mye av det liggende i systemet. Vil også anbefale å faktisk bare øve deg en gang i uken, da slipper du unødvendig "stress" av slike ting! Undertegnede øver selv på å slutte med badevekt-mani! +1. Jeg måtte fjerne vekta fra badet fordi jeg veide meg hver gang jeg gikk inn. Legg den bakerst i skapet, sånn at det er skikkelig stress å ta den frem. Lenge leve latskapen Edit: Det ble off topic, sorry, spontan reaksjon Anya 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jester Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Vil også skyte inn at mange jenter glemmer den lille tiden i måneden der man gjerne har litt ekstra veske i kroppen. Just sayin... Hør på ASLE! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anya Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Jeezez, jeg skiller 3 kg fra tirsdag til torsdag denne uka.. nattejobbing! KAn jo ikke ta vekt seriøst, blir borte igjen om noen dager! IdaL007 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 hehe, jeg vet egentlig dette, men blir litt stresset likevel takk for gode svar får prøve å stresse ned litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 hehe, jeg vet egentlig dette, men blir litt stresset likevel takk for gode svar får prøve å stresse ned litt Prøv å stresse ned.... Jeg går opp 2 - 3 kg hver eneste dag jeg.. Om morran veier jeg 60 kg og på kvelden 62 - 63 kg. Når jeg våkner neste morgen igjen så veier jeg 60 kg igjen Sungrazer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddis Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Prøv å stresse ned.... Jeg går opp 2 - 3 kg hver eneste dag jeg.. Om morran veier jeg 60 kg og på kvelden 62 - 63 kg. Når jeg våkner neste morgen igjen så veier jeg 60 kg igjen Ikke rart med all den maten du spiser :thumbsup: Det som er et mysterium er at du veier det samme igjen dagen etter Jane og Sungrazer 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Ikke rart med all den maten du spiser :thumbsup: Det som er et mysterium er at du veier det samme igjen dagen etter Haha.... ja kroppen min er vel rar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 +1. Jeg måtte fjerne vekta fra badet fordi jeg veide meg hver gang jeg gikk inn. Legg den bakerst i skapet, sånn at det er skikkelig stress å ta den frem. Lenge leve latskapen Edit: Det ble off topic, sorry, spontan reaksjon hehe, får prøve det jeg og tror jeg målet er jo å gå opp i vekt, og derfor har jeg spist mye mer enn jeg pleier, så klarte ikke helt å la vær å veie meg, og fikk litt panikk når jeg pluttselig hadde gått opp så fort men så spisste jeg kveld, så veide pluttselig enda et kilo mer, så måtte egentlig bare le av megselv å prøve å slappe av +3-4 kilo enn tidligere på dagen, så kan jo ikke være fett akkurat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaL007 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 hehe, får prøve det jeg og tror jeg målet er jo å gå opp i vekt, og derfor har jeg spist mye mer enn jeg pleier, så klarte ikke helt å la vær å veie meg, og fikk litt panikk når jeg pluttselig hadde gått opp så fort men så spisste jeg kveld, så veide pluttselig enda et kilo mer, så måtte egentlig bare le av megselv å prøve å slappe av +3-4 kilo enn tidligere på dagen, så kan jo ikke være fett akkurat Haha. Nei, det sier seg selv at hvis man spiser 1 kg mat, så er det 1 kg mer på vekta. Så da kan du tenke deg hvor mye du har spist iløpet av hele dagen, + alt du har drukket. Vei deg alltid på morgenen etter du har vært på do :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Haha. Nei, det sier seg selv at hvis man spiser 1 kg mat, så er det 1 kg mer på vekta. Så da kan du tenke deg hvor mye du har spist iløpet av hele dagen, + alt du har drukket. Vei deg alltid på morgenen etter du har vært på do :cool: men spisste ikke akkurat et kilo med mat heller da så noe må jo har vært litt gale Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.