Gå til innhold

Opp tre kilo på noen dager?? :P


Gjest

Anbefalte innlegg

For noen dager siden veide jeg 49 kg (er 164 høy btw), og nå når jeg veide meg veide jeg 52..:p har økt matinntaket til 2000 kcal denne uken, og trent endel mer og tyngre styrke enn jeg pleier..Målet er selvsakt å gå litt opp i vekt (i muskler), men blir litt redd når det skjer så fort :p Har også trent ganske mye kardio denne uken (klarer ikke la vær når det er så fint vær, og har så mye mer energi av all maten :p). Kan det være at jeg bare har mye vann i kroppen? selv når jeg så på lårene mine uten å ha tenkt over det før i dag, syns jeg de så større ut, og magen ser mer oppblåst ut :p vet jo man kan pluttselig veie litt mer, men får litt panikk selvom :p Planen var jo å øke matinntaket enda mer.

Har kansje spist litt mer salt og, kan det ha noe å si? noen som har noen tips for å bli kvitt vann i kroppen, om det kan være det jeg har :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mer mat i magen=automatisk vekt opp. Ikke tenk så mye på det. Mest sannsynlig vann og mer mat i magen som også binder vann.

3 kg kroppsfett= 22 500 kcal,eller 20 poser chips. Har du spist 20 poser chips på 3 dager?

hehe nei :p jeg vet jo egentlig det der, men ja :p vet du hvordan man blir kvitt ekstra vann? burde jeg kutte kardio :p?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du koser deg i finværet med kardioen, så fortsett slik :) Å 'bli kvitt ekstra vann' har lite for seg med mindre du skal på en scene. Spesielt for jenter - varierer mye mer.

okey da, takk for svar :p får bare stresse ned å håpe det stabiliserer seg :p Kan umulig tro jeg har gått opp i fett vertfall..2000 er jo fortsatt underskudd, og har trent både cardio og styrke hver dag :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å forholde seg til kveldsvekt er uansett ganske så ufornuftig:p

Antar du har spist en del i løpet av dagen, og da blir jo faktisk mye av det liggende i systemet.

Vil også anbefale å faktisk bare øve deg en gang i uken, da slipper du unødvendig "stress" av slike ting!

Undertegnede øver selv på å slutte med badevekt-mani!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å forholde seg til kveldsvekt er uansett ganske så ufornuftig:p

Antar du har spist en del i løpet av dagen, og da blir jo faktisk mye av det liggende i systemet.

Vil også anbefale å faktisk bare øve deg en gang i uken, da slipper du unødvendig "stress" av slike ting!

Undertegnede øver selv på å slutte med badevekt-mani!

+1. Jeg måtte fjerne vekta fra badet fordi jeg veide meg hver gang jeg gikk inn. Legg den bakerst i skapet, sånn at det er skikkelig stress å ta den frem. Lenge leve latskapen

Edit: Det ble off topic, sorry, spontan reaksjon :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jester

Vil også skyte inn at mange jenter glemmer den lille tiden i måneden der man gjerne har litt ekstra veske i kroppen. Just sayin...

Hør på ASLE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg vet egentlig dette, men blir litt stresset likevel :p takk for gode svar :p får prøve å stresse ned litt

Prøv å stresse ned.... :D Jeg går opp 2 - 3 kg hver eneste dag jeg.. Om morran veier jeg 60 kg og på kvelden 62 - 63 kg. Når jeg våkner neste morgen igjen så veier jeg 60 kg igjen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å stresse ned.... :D Jeg går opp 2 - 3 kg hver eneste dag jeg.. Om morran veier jeg 60 kg og på kvelden 62 - 63 kg. Når jeg våkner neste morgen igjen så veier jeg 60 kg igjen :p

Ikke rart med all den maten du spiser :thumbsup:

Det som er et mysterium er at du veier det samme igjen dagen etter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+1. Jeg måtte fjerne vekta fra badet fordi jeg veide meg hver gang jeg gikk inn. Legg den bakerst i skapet, sånn at det er skikkelig stress å ta den frem. Lenge leve latskapen

Edit: Det ble off topic, sorry, spontan reaksjon :p

hehe, får prøve det jeg og tror jeg :p målet er jo å gå opp i vekt, og derfor har jeg spist mye mer enn jeg pleier, så klarte ikke helt å la vær å veie meg, og fikk litt panikk når jeg pluttselig hadde gått opp så fort :p men så spisste jeg kveld, så veide pluttselig enda et kilo mer, så måtte egentlig bare le av megselv å prøve å slappe av :p +3-4 kilo enn tidligere på dagen, så kan jo ikke være fett akkurat :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe, får prøve det jeg og tror jeg :p målet er jo å gå opp i vekt, og derfor har jeg spist mye mer enn jeg pleier, så klarte ikke helt å la vær å veie meg, og fikk litt panikk når jeg pluttselig hadde gått opp så fort :p men så spisste jeg kveld, så veide pluttselig enda et kilo mer, så måtte egentlig bare le av megselv å prøve å slappe av :p +3-4 kilo enn tidligere på dagen, så kan jo ikke være fett akkurat :p

Haha. Nei, det sier seg selv at hvis man spiser 1 kg mat, så er det 1 kg mer på vekta. Så da kan du tenke deg hvor mye du har spist iløpet av hele dagen, + alt du har drukket.

Vei deg alltid på morgenen etter du har vært på do :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Nei, det sier seg selv at hvis man spiser 1 kg mat, så er det 1 kg mer på vekta. Så da kan du tenke deg hvor mye du har spist iløpet av hele dagen, + alt du har drukket.

Vei deg alltid på morgenen etter du har vært på do :cool:

men spisste ikke akkurat et kilo med mat heller da :p så noe må jo har vært litt gale :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...