Sondre Fossheim Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Arnoldpress 3 sett Markløft 3-5 sett Benkpress 3-5 sett Stående roing 3-5sett Roing på maskin - Droppsett - Tar denne kun da jeg kjenner jeg har litt trykk igjen. Jeg har litt foroverlente skuldre så jeg prøver og trene rygg litt mere for tiden. Flyes på maskin 3 sett Nedtrekk - Bredt grep 3 sett Beinpress 3-5 sett Armer - Diverse curls og pushdowns Her kjører jeg varierende da jeg liker og treffe armer fra forskjellige vinkler noe som har fungert for meg. Rep range: 6-10 Hva synes dere om programmet er det for mye? Er det gode øvelser? Fyr løs med alt som er av tilbakemeldinger. På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrommiZ Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Ganske mange øvelser hvis du planlegger å kjøre alt på 1 økt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sondre Fossheim Skrevet 18. april 2012 Forfatter Del Skrevet 18. april 2012 Du har en 1-splitt? Ja er fullkropp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sondre Fossheim Skrevet 18. april 2012 Forfatter Del Skrevet 18. april 2012 Hvor mange ganger i uken? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sondre Fossheim Skrevet 18. april 2012 Forfatter Del Skrevet 18. april 2012 Benkpress trener jeg med 70kg og i mark trener jeg med 100kg. Grunnen til at jeg tar skuldre før benk er rett og slett at jeg har lett for og strekke/få vondt i skuldre om de ikke er ordentlig varmet opp. Så da varmer jeg de opp med skulderøvelse før jeg tar benk. Jeg tar ikke knebøy da jeg en dårlig rygg (som også var noe av grunnen til at jeg begynte og trene.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linjemannen Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Hvor ble det av knebøy...? Selveste "testosteron-utløseren" i et etterhvert forsøk på å bli stor og sterk? Ups... Svarte før du svarte... Trist med ryggen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sondre Fossheim Skrevet 18. april 2012 Forfatter Del Skrevet 18. april 2012 Hvor ble det av knebøy...? Selveste "testosteron-utløseren" i et etterhvert forsøk på å bli stor og sterk? Jeg tar ikke knebøy da jeg en dårlig rygg (som også var noe av grunnen til at jeg begynte og trene.) som det står over =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sondre Fossheim Skrevet 18. april 2012 Forfatter Del Skrevet 18. april 2012 Ok. Har du prøv noe slikt? http://fitnessbloggen.no/ovelser/dynamisk-oppvarming-for-overkropp/ Siden du fremdeles er forholdsvis svak går det nok greit å trene slik du gjør, men på sikt kan splitten forbedres mye, f.eks ved å gjøre det til en A/B-splitt og variere øvelsene noe. Skulder, rygg og leddproblemer ellers kan komme lettere om en overbelaster de samme bevegelsesbanene om og om igjen. Har ikke prøvd det nei, da har jeg noe og prøve =) En A/B splitt 3 ganger i uken eller 4 ganger i uken? Har bare 3 dager jeg har mulighet til og trene da jeg jobber en del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alexander V Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Hvis du vil trene 3 ggr i uken kjører du ABA og BAB annenhver uke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sondre Fossheim Skrevet 19. april 2012 Forfatter Del Skrevet 19. april 2012 Noen som har et godt A/B program? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sondre Fossheim Skrevet 19. april 2012 Forfatter Del Skrevet 19. april 2012 Dag 1 (mandag) Benkpress - Bryst Stående roing - Rygg Beinpress - Bein Hammer curls - Biceps Pushdown - Triceps Dag 2 (Onsdag) Skråbenk (manualer) - Bryst Markløft - Rygg Leg ext - Bein Cons curl - Biceps Frankspress - Triceps Dag 3 (Fredag) Arnold press - Skuldre eller skulle jeg tatt flyes her? Chins - Rygg Bulgarsk utfall – Bein Dips – Triceps Scott curls - Biceps Kan dette fungere? Føler at jeg fortsatt er veldig nybegynner så fullkropp fortsatt er noe for meg. Noen som har inspill om bytte av øvelser? Hvor mange sett eller repp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.