Gå til innhold

Stramme opp bein og rumpe


Emilyy

Anbefalte innlegg

Heihei :)

Har begynt med knebøy og diverse øvelser for bein og rumpe. Liker virkelig ikke innsiden og baksiden av låra mine, og lurer på om noen styrke øvelser vil kunne stramme opp (spessielt innsiden)? Isåfall hvilke øvelser anbefaler dere? Eller må jeg gå ned i fett%? Er 163 høy og veier 51 kg!

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innside lår, tar tid!! Men jeg ville bare kjørt på med styrke jeg. Knebøy er jo et must, men bulgarsk utfall er jo super for rompe og Strak mark er en av mine favoritter med tanke på bakside lår!! :)

51kg og 163 høy? Da ka du jo ikke ha mye fett på kroppen?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En styrkeøvelse som retter seg mot beina vil ikke automatisk fjerne fettet på det området, men den vil gjøre musklene dine større og sterkere og dermed være med på å øke forbrenningen din! Det er den generelle fettprosenten som må ned for å fjerne fett, og det er ingen garanti for at kroppen din velger å fjerne fett fra det området (med tanke på at du er jente er det faktisk ganske usannsynlig). Mer muskler vil uansett gjøre noe for helhetsinntrykket, og øvelser sånn som knebøy, markløft, utfall, hip thrust osv. gjør undre for lår og rumpe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mer mat, den er grei! Er bare redd for at jeg legger på meg om jeg spiser mer mat... Ingen mirakel øvelse for innside lår?

Punkt slankingen det eksisterer ikke, uheldigvis!! Jeg merker forskjell på innsiden av lårene, å er kun etter vanlig styrke trening og såklart litt kardio. Men har mye slankere,strammere og mere muskuløse bein nå enn jeg har hatt før! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...