Gå til innhold

Omvendte stående flyes


OhMickey

Anbefalte innlegg

Er relativt nybegynner og har fått satt opp og gått gjennom ett treningsprogram med veileder. En av øvelsene er stående flyes. Her tar jeg 10 oppvarmingsrepetisjoner + 3 sett x 10 rep med 2kg vekter på begge sidene samtidig. Synes ikke det er veldig tungt, var tyngre i begynnelsen.

DSC_01572.jpg

Har trent med denne øvelsen i ca 1,5 mnd men ser lite fremgang. Neste "vekt-steg" på apparatet er 4kg men jeg klarer ikke 1 rep med denne engang. Er det noen øvelser jeg kan gjøre som vil hjelpe meg å klare 4kg på de omvendte fly'ene?

Gidder jo ikke stå her med 2kg vekter i all evighet :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Du kan også gjøre den samme øvelsen med Hantler. Bøy deg fremover til overkroppen din er paralell med gulvet så gjør du den samme bevegelsen bare at du holder hantler i hendene dine.

Tror jeg prøver denne idag, men prøvde å søke etter teknikkfilm på den men fant bare beskrivelser, men skal man sitte og bøye seg frem eller stå å bøye seg frem? Eller har det kanskje ikke no å si?

Takk for masse tips alle, skal prøve meg frem og håper jeg vil se fremgang etterhvert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg prøver denne idag, men prøvde å søke etter teknikkfilm på den men fant bare beskrivelser, men skal man sitte og bøye seg frem eller stå å bøye seg frem? Eller har det kanskje ikke no å si?

Takk for masse tips alle, skal prøve meg frem og håper jeg vil se fremgang etterhvert :D

Her er en god video som viser teknikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...