Gå til innhold

Love handles


kine22

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd alt mulig, og tatt tiden til gode.Vært tålmodig og ikke sett noe resultater, skader jo ikke å prøve her; hva skal til for å fjerne love handles..? Jeg er villig til å gjøre hva som helst, trenger bare litt starthjelp slik at jeg vet hva jeg gjør.

Jeg har bl.a vært borte i holde ball over magen og føre den til hver side, mens bein er over bakken og rett rygg. Har også prøvd en sånn "snor" i apparat hvor jeg drar ned til siden. Jeg har også prøvd den "benken" som en skal rulle ryggen ned på og rulle opp..siden også.den tar jeg med noen ekstra kg. Men føler ikke det hjelper..

Takk for all hjelp som måtte komme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her må du nok ned i fettprosent, som fikses av styrketrening og riktig kosthold. det hjelper ikke særlig mye med treningsmetoder mot et området. En veltrent mage kommer av lavere fettprosent å ikke situps. men er det virkelig nødvendig? damer skal ha litt former. Pass på å ikke miste dine kvinnelige former.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kan du/dere se. Jeg ønsker å få bedre rygg, arm og da også mage.Jeg føler ikke formen på kroppen er som den skal være når de love handles alltid kommer over buksa. Ja det kan hende det er fordi jeg har lave bukser,men jeg må da kunne bruke det.. P: og fikse på det som kan gjøres noe med..

post-1570-14440844217965_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig kroppsform!

Lovehandles are to be loved...

:)

Lit mer muskler og ørlite granne mindre fett - joda - det er ikke de store forandringene som kreves her.

Tren styrke, spis godt med proteiner og følg ekstra nøye med på hvilke karbohydrater du tar til deg. Tell opp kaloriene fra fett og gi deg selv en totalsum som sørger for at du er litt i underskudd hele tiden. Skal du treffe bikiniformen til St. Hans så har du god tid, så jeg ville sagt at et ukentlig underskudd på 2500 kcal vil få deg "smashing" om du ikke sluntrer unna på trening.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig kroppsform!

Lovehandles are to be loved...

:)

Lit mer muskler og ørlite granne mindre fett - joda - det er ikke de store forandringene som kreves her.

Tren styrke, spis godt med proteiner og følg ekstra nøye med på hvilke karbohydrater du tar til deg. Tell opp kaloriene fra fett og gi deg selv en totalsum som sørger for at du er litt i underskudd hele tiden. Skal du treffe bikiniformen til St. Hans så har du god tid, så jeg ville sagt at et ukentlig underskudd på 2500 kcal vil få deg "smashing" om du ikke sluntrer unna på trening.

:)

Takk! :) så du mener jeg ikke burde få i meg mer enn 2500kcal pr uke frem til sommeren ...da har fettprosenten gått ned liksom? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke fått tak i de håndtakene for å si det sånn, gjør formen din mer kvinnelig og midjen ser smalere ut, synes du ser kjempefin ut akkurat nå jeg :)

Ja,enig med det å gjøre formen mer kvinnelig, men hvordan...det samme som linjemannen sier...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei - du misforstår.

Regn ut hvor mye du bruker for å opprettholde de fettreservene du har nå. Så setter du opp en diett-plan (bruk f.eks. www.diett.no) som gir deg nesten det du trenger. Pr. uke kan spise 2500 MINDRE kcal enn hva du ellers ville spist. Da kommer du i boks til sommeren. Et underskudd på ca. 350 kcal pr. dag.

Det tror jeg vil funke som en kule. Men - du ser altså veldig bra ut som det er.

Om noe, så få heller litt mer muskler på rompa - da spretter den rett inn i "lovehandelsene" dine.

:whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved å gå ned i fettprosent vil duogså miste fett på puppene og rumpa i tillegg til disse "lov handle"'ene som bare du selv ser :p Men er jo såklart opp til deg selv hvordan du ønsker å se ut, om du ønsker å fjerne mer fett rundt hoftene må du jo gå ned i fettprosent. Linjemannen sier du skal ligge med ett UNDERSKUDD på 2500kcal i uka, altså du skal spise det normalt med på ukesmenyen skal du totalt trekke fra 2500kcal totalt fordelt over hele uka. Du skal altså Ikke ligge på bare 2500kcal pr uke, da vil hele du forsvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...