Autumn Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 I kveld laget jeg meg lapper, en oppskrift jeg fant på en blogg: 2 egg 4 dl skummet kulturmelk 4 dl hvetemel 1 ts bakepulver 1 ts natron 1 dl sukrin Ble veldig gode, men lurer på hvor cirka mange kcal det er i en lappe? Og er det en måte å lage det enda sunnere? Det er vel sunne lapper bortsett fra hvetemelt? Hva er best å bytte det ut med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Legg inn ingrediensene på diett.no , sjekk hvor mange lapper du får, del kalorisummen på antallet - så har du svaret ditt Husk å legge inn fett hvis du bruker det i panne/steketakke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 http://forum.fitnessbloggen.no/threads/proteinpannekaker-vafler-muffins.5553 http://forum.fitnessbloggen.no/threads/annette-helenes-sunne-og-smakfulle-oppskrifter-samletråd.6685 http://forum.fitnessbloggen.no/threads/små-pletter.6025 Kanskje du kan finne litt inspirasjon i disse trådene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nobro Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 hvetemel og null proteinpulver? 3/10 oslove og StineB 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkVil Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 3 dl kesam original, 8 %2 stk egg1 dl hvetemel(jeg bytter ut halvparten med havregryn)2 ts bakepulver2 ss sukker ( jeg bytte ut sukkeret med litt splenda)2 ts vaniljesukker Kjempe gode kesampletter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Intangible Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Oppskriften din gir ca 1000 kcal totalt. For sunnere lapper kan du bytte ut hvetemel med proteinpulver og mandelmel, og evt. erstatte noe av kulturmelken med vann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilo Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg bruker faktisk bare egg, havregryn, litt salt og litt mandelessens. Spiser dem med mammas bjørnebærsyltetøy og cottage cheese på toppen, og det er alt annet enn dumt. :thumbsup: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 1 egg 3 eggehviter 30 g kokosmel 1.5 ts fiberhusk 30 g bakepro ( eller prot pulver) 3-4 SS mager kesam!! Total awesomeness! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bekkelure Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 1 egg 1-2 hvitter 1/2 boks CC (eller kesam) 2-4 ts fiberhusk 20g havregryn, bløtlagt i ca 5 min kjør kjapt i mikser for å mose CC og la stå litt litt kanel og kardemome (og sukrin/stevia for de som liker det) (+ 1/2-1 banan = bananapancaces!) stekes i panna:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vicente Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Var veldig gode:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.