Gå til innhold

skade?


holt

Anbefalte innlegg

hei! i de siste dagene har knærne mine verket en del, og selv om det ikke er store smerter skjenner jeg del hele tiden. jeg pleier å trene lår tre ganger i uken, men er usikker på om jeg burde ta en pause, eller om jeg bare skal ignorere skaden? er det eventuelt noen som vet om øvelser som ikke belaster knærne i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det lureste er nok å få det undersøkt hvis det ikke går over etter en tid med hvile :)

Kan du si noe mer om hvor smerten sitter(på siden av kneet, inni selve kneet, over/under kneskåla etc?), hvordan den kjennes og hvilke situasjoner du kjenner den mest i? Er det likt for begge knærne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner det i selve kneet. Det gjør ikke vondt å trene, men det er først etter trening at jeg merker det. det er mer en irritasjon enn smerte egentlig, men er redd for at det skal utvikle seg til noe mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...