Gå til innhold

Den Store NHL-Tråden


Golferen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Denne tråden liker jeg! Bodde i USA et år og skjente mange på team USA u18 (altså ungdomslandslaget) og ble interessert i hockey på grunn av dem. Selv følger jeg mer med på college league siden det er der vennene mine spiller, men fortsatt gøy med en sånn tråd! :D

Dessuten, finnes det en mer mandig sport enn hockey? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hockey er høyt oppe på lista, men desverre slått av:

20080824pd_steelers0823d_330.jpg

klarer ikke si meg helt enig. Har vært på et par slike kamper og må si at selv om jeg kan reglene osv så er det stemningen og alt som skjer rundt jeg syns er mest spennende. Man får liksom ikke være en del av actionnen som man får med hockey. Dessuten er det bare 5-6 spillere utav et lag på over 40 folk som faktisk får spille i lengre sekvenser enn 40 sekunder. Kan ikke si jeg syns at kickeren er spesielt mandig :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heidi Jeanette Meborg

Hockey er den beste sporten i hele verden, så enkelt er det! Har selv spilt ishockey i ti år og kunne ikke sett for meg et liv uten ishockey. Holder med Anaheim Ducks men har Zucca som forbilde, med andre ord er jeg ofte våken og ser på kamper om natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...